Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   37 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administrative assistant - Brussels

Office Manager - Allemand et Français - Bruxelles.

Executive Assistant

Executive Assistant

Management Assistant

De € 2.600 à € 2.900 par an

Executive Assistant

De € 2.500 à € 3.500 par mois

Management Assistant

Assistant de direction trilingue

De € 2.800 à € 3.000 par mois

Adjoint Business Director

Management assistant (fr/nl/en)

De € 2.500 à € 3.500 par mois

Administration and Facility Officer

De € 2.700 à € 3.400 par mois

Management Assistant

Management Assistant (M/F/X) - Law Firm.

Management Assistant h/f/x

De € 2.500 à € 3.000 par mois

Operations Officer - BNP

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant

Executive Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par mois

Team Assistant

€ 3.000 par mois

Assistant(e) Exécutif(ve)

Executive assistant

De € 2.800 à € 3.800 par an

EXECUTIVE ASSISTANT

À partir de € 3.000 par mois

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par mois

Management Assistant

Délégué(e) commercial(e)

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.600 par an

Assistant(e) de Direction

De € 2.700 à € 3.400 par mois

Management Assistant

De € 2.800 à € 3.500 par mois

Secrétaire

Jusqu'à € 3.950 par mois

Executive Assistant

Assistant(e) de Direction

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Client of Manpower

Customer Service Medewerker

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 8 jours sur Jobat.be


MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de ‘perfecte match’ tussen werkgever en sollicitant!



Voor onze klant, een dynamisch bedrijf dat logistieke oplossingen biedt, zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker te Haeren!





 

Customer Service Medewerker

Description de la fonction

Als Customer Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor het volgende takenpakket:

  1. Advies en Klantcontact:

    • Het verlenen van kwalitatief advies aan voornamelijk B2C-klanten over de diensten van onze klant;
    • Behandelen van klantgerelateerde administratieve taken, zoals orderopmaak en facturatiecontrole.


  2. Klantenservice en Probleemoplossing:

    • Je neemt initiatief om de klanttevredenheid te optimaliseren, zowel telefonisch als via e-mail;
    • Bij operationele problemen zoek je mee naar oplossingen en sta je klanten te woord om hen te informeren;
    • Je beheert schadeclaims en zorgt voor een correct beheer van schadedossiers.


  3. Coördinatie en Rapportage:

    • Je analyseert, beantwoordt en coördineert opmerkingen en vragen van klanten;
    • Je houdt klantgegevens up-to-date en zorgt voor een correcte administratie;
    • Als SPOC (Single Point of Contact) ben je verantwoordelijk voor een klantenbestand binnen het bedrijf van onze klant;
    • Je neemt actief deel aan de onboarding van nieuwe klanten en ondersteunt je collega’s binnen het team.


  4. Interne Samenwerking:

    • Je werkt samen met andere afdelingen om de kwaliteit van de dienstverlening op alle niveaus te waarborgen;
    • Je rapporteert aan de Customer Service Manager.



Spreekt dit takenpakket als Customer Service Medewerker je aan? Lees dan snel verder!

 

Profil



Als Customer Service Medewerker herken je jezelf in de volgende punten:

  • Je hebt een Bachelordiploma in een bedrijfsgerichte richting of gelijkwaardige ervaring;
  • Je hebt minstens 1 jaar ervaring in een klantgerichte binnendienstfunctie, met focus op B2C-klanten;
  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Nederlands en het Frans; een goede kennis van Engels is een pluspunt;
  • Je neemt initiatief en voelt je verantwoordelijk voor de klanten die je beheert;
  • Je hebt een sterke klantgerichte houding, een goede verantwoordelijkheidszin en bent in staat om je aan te passen aan diverse situaties;
  • Je werkt nauwkeurig, resultaatgericht en blijft kalm onder druk;
  • Je hebt een goede kennis van het Office-pakket.




 

Offre



Voor de functie van Customer Service Medewerker mag je het volgende verwachten:

  • Een dynamische werkomgeving waar je een directe bijdrage kunt leveren aan de verdere ontwikkeling van het bedrijf van onze klant;
  • Ruimte voor initiatief en professionele groei;
  • Een aantrekkelijk en competitief salaris rond €3100 voor ervaren kandidaten, inclusief extralegale voordelen;
  • Een uitgebreid opleidingsplan voor nieuwe medewerkers;
  • Een sterk teamgevoel en de kans om je verder te ontwikkelen in een innovatieve en logistieke omgeving.


Interesse in deze functie als Customer Service Medewerker? Stuur dan meteen je CV naar Afficher l'adresse e-mail 

Vragen? Bel Afficher le numéro!




 
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Néerlandais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 37 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "4710 Lontzen".

Sélectionnez un titre de job