-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
- General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
- Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;
-
Unique Mt Saint Guibert
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
Vos tâches pour cette fonction:- Accueil des visiteurs- Gestion administrative des dossiers de biens en location- Réaliser les visites des biens...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
- Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
- You will organize the travel of people who register to attend a conference.
- Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Follow up on updates to customer files
- Manage all mail and emails
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Assist with strategic engagement on key policy files and with policymakers
- Organize meetings, virtual meetings/conference calls, and appointments
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
- Manage reception: welcoming guests, daily deliveries, phone and general inboxes
- Answer main phone line for the four brands and dispatch calls
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
- Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
We are looking for an administrative assistant for a client specialized in the medical sector.Job objective :The ideal candidate will provide...
-
Unique BXL Urban
-
Auderghem
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Être responsable de l’application correcte des directives de garantie du constructeur
- Etablir et suivre les dossiers de garantie auprès du constructeur
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...
-
Unique BXL Urban
-
Anderlecht
- Durée déterminée
De € 2.400 à € 2.700 par mois
- Vérifier, organiser et analyser les documents et les données reçus par l'intermédiaire de la...
- Traiter les informations échangées, entretenir des contacts internes et externes, donner votre...
-
Unique Brussels
-
Woluwe-Saint-Pierre
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par mois
- Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This...
- Managing incoming mail and telephone calls;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- ?Coordinating KYC Outreach support to Business ;
- Performing full KYC Client Outreach including direct contact with the client ;