-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
- Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
- Support in handling incoming invoices and payments to providers.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
- Support the team to organise workshops and events,
- Prepare meetings and events material,
-
Unique BXL Urban
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 2.800 par mois
- Vous contactez téléphoniquement un portefeuille de prospects existant.
- Vous vous efforcez à trouver les produits qui répondent aux mieux à leurs besoins et attentes...
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The successful candidate will be exposed to a wide range of tasks in a busy international team ultimately supporting our leaders and members...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.000 à € 2.200 par mois
- Crée le contenu (texte et visuel) des offres dans le nouvel outil de gestion, selon un process bien...
- Au besoin, retravaille les visuels fournis par les partenaires,
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
- Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
- Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.200 par an
- Manage preventive and reactive maintenance and inspection of electricals installation, HVAC, access...
- Support facility projects;
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The company is looking for a full-time “Coordinator” to join its Programs team and contribute to the various tasks related to the daily coordination...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
- supporting the administrative aspects of the organisation
- managing the workflow of the organisation and helping members to meet deadlines;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
- General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
- Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Financial Support: Prepare outgoing invoices, process incoming and outgoing invoices, and manage...
- Administrative Support: Handle general administration and office maintenance, including managing...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
- Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Support the sector group manager in management and advocacy activities
- Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The company is looking for a full-time “Coordinator” to join its Programs team and contribute to the various tasks related to the daily coordination...
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par an
- Event web site review and updating ;
- Prepare and coordinate communications ;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Key responsibilities
- Providing administrative support to consultants
-
Unique Mt Saint Guibert
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
Vos tâches pour cette fonction:- Accueil des visiteurs- Gestion administrative des dossiers de biens en location- Réaliser les visites des biens...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
- Manage reception: welcoming guests, daily deliveries, phone and general inboxes
- Answer main phone line for the four brands and dispatch calls
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par mois
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...