-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...
-
Actief Interim Nivelles
-
Neder-over-Heembeek (Bru.)
Vous êtes fiable et possédez une expérience intéressante dans l'accueil VIP?Pour une société belge réputée, nous recherchons une réceptionniste...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée indéterminée
- You are the right hand of the project managers, you follow the internal procedures and update the...
- You will manage the scanning and copying of official documents;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Collaborate with all staff to ensure the smooth execution of projects and initiatives.
- Communicate with programme participants, stakeholders, and partners as needed.
-
Unique BXL Urban
-
Auderghem
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Être responsable de l’application correcte des directives de garantie du constructeur
- Etablir et suivre les dossiers de garantie auprès du constructeur
-
Unique Brussels
-
Woluwe-Saint-Pierre
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par mois
- Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This...
- Managing incoming mail and telephone calls;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
- You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...
- You assist in the account opening and closing process, ensuring that the proper documentation is...
-
Start People
-
Bruxelles
- Durée déterminée
- De rappeler les échéances en retard - de récolter des informations qui permettent de comprendre le...
- De proposer des solutions pour éviter une récidive et maintenir une bonne relation.
-
Start People
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.500 par mois
- Êtes-vous passionné par l'administration tout en étant prêt à jouer un rôle clé au sein d'une...
- Êtes-vous un expert en encodage de données ou en gestion documentaire de qualité?
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Intérim option contrat fixe
- Contribute to the planning and implementation of the advocacy strategy and campaigns in...
- Engage in stakeholder/issue mapping and research to identify relevant advocacy opportunities and...
-
Unique Brussels
-
Haeren (Bru.)
- Durée déterminée
De € 3.200 à € 3.400 par mois
- Provide secretarial and administrative support including agenda management, filing, filtering...
- Follow up pro-actively on correspondence, outstanding replies and actions resulting from meetings.
-
Start People
-
Ixelles
- Durée déterminée
- Accueillir et renseigner la clientèle pour des demandes relatives au domaine de l’impression.
- Préparer des fichiers pour impression.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Greet clients as soon as they arrive and connect them with the appropriate department
- Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices
-
Unique Brussels
-
Watermael-Boitsfort
- Durée déterminée
De € 1.100 à € 1.300 par an
- Gestion des événements et de la facturation
- Administration des réseaux sociaux et utilisation avancée de la suite MS Office
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par an
- You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...
- You assist in the account opening and closing process, ensuring that the proper documentation is...
-
Unique Brussels
-
Neder-over-Heembeek (Bru.)
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Introduction et gestion des données dans le système de l'unité opérationnelle.
- Suivi du site pour soutenir les chefs de projet.
-
Unique Brussels
-
Schaerbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Scheduling meetings and appointments;
- Taking minutes at meetings;
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The successful candidate will be exposed to a wide range of tasks in a busy international team ultimately supporting our leaders and members...
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The company is looking for a full-time “Coordinator” to join its Programs team and contribute to the various tasks related to the daily coordination...
-
Start People
-
Evere
- Intérim option contrat fixe
- Agenda, Mailbox, Expense & Travel Management: Manage schedules, emails, expenses, and travel...
- Travel & Expense Management: Handle travel and expense management for team Head‘s.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.000 à € 3.000 par mois
- En tant que gestionnaire de dossiers, vous gérez votre propre portefeuille de clients.
- Vous suivez les dossiers de vos clients de A à Z, de la conciliation des changements de carrière au...
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The company is looking for a full-time “Coordinator” to join its Programs team and contribute to the various tasks related to the daily coordination...
-
Unique BXL Urban
-
Saint-Gilles
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Vous gérez des dossiers de saisie et de cession à charge des prestataires de soins.
- Vous traitez des demandes des affiliés relatives à l’application de la législation AMI.
-
Start People
-
Anderlecht
- Durée déterminée
- L’accueil des visiteurs au bureau avec les ressources et soutien adéquats
- La gestion des appels téléphoniques entrants de manière appropriée
-
Unique Brussels
-
Haeren (Bru.)
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.600 par mois
- Act as back-up for the Executive Assistant to the Director of People (DP).
- Provide secretarial and administrative support to DP staff including recording all...
-
Unique BXL Urban
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
- Tu fais office de secrétaire de la division Nextgrid, un rôle qui exige beaucoup d'organisation et...
- Tu gères l'agenda, planifies les réunions et les rendez-vous internes et externes et organises les...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
JOB OBJECTIVETo provide assistance to the Executive Director in the execution of her function through preparation of meetings, maintaining calendar,...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.