-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
We are looking for an administrative assistant for a client specialized in the medical sector.Job objective :The ideal candidate will provide...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
- Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
- Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
- You will organize the travel of people who register to attend a conference.
- Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Het beantwoorden van de telefoon van 9:00 tot 15:00 - met een lunchpauze van 30 tot 45 minuten;
- Openen en sorteren van papieren enveloppen;
-
Start People
-
Evere
- Durée déterminée
De € 13 à € 13,5 par heure
- Réception documents de type RH.
- Analyse et interprétation des documents
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par mois
- Coordinate the office, keep the supplies at level, maintain office filing systems (e.g. time...
- Schedule meetings, set up the agenda, take minutes and support the preparation of presentations for...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Ouverture des dossiers de succession, blocage de compte, recensement des avoirs pour envoi aux...
- Examiner attentivement les documents légaux pour Identifier les bénéficiaires légaux et/ou désignés.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Assist with strategic engagement on key policy files and with policymakers
- Organize meetings, virtual meetings/conference calls, and appointments
-
Actief Interim Nivelles
-
Neder-over-Heembeek (Bru.)
Vous êtes fiable et possédez une expérience intéressante dans l'accueil VIP?Pour une société belge réputée, nous recherchons une réceptionniste...
-
Unique BXL Urban
-
Anderlecht
- Durée déterminée
De € 2.400 à € 2.700 par mois
- Vérifier, organiser et analyser les documents et les données reçus par l'intermédiaire de la...
- Traiter les informations échangées, entretenir des contacts internes et externes, donner votre...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Have the highest standards of integrity and behavior when working
- Be the public face of the directors you support, and represent them
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
- Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Welcoming visitors.
- Proactively process mails and requests and organizing agenda.
-
Unique BXL Urban
-
Auderghem
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Être responsable de l’application correcte des directives de garantie du constructeur
- Etablir et suivre les dossiers de garantie auprès du constructeur
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
- In charge of events registration, including confirmation messages, invoices, follow-up on payments...
- Permanent contacts with the event delegates – “customer experience”
-
Unique Brussels
-
Woluwe-Saint-Pierre
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par mois
- Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This...
- Managing incoming mail and telephone calls;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Greet clients as soon as they arrive and connect them with the appropriate department
- Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices
-
Start People
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.500 par mois
- Êtes-vous passionné par l'administration tout en étant prêt à jouer un rôle clé au sein d'une...
- Êtes-vous un expert en encodage de données ou en gestion documentaire de qualité?
-
Unique Brussels
-
Haeren (Bru.)
- Durée déterminée
De € 3.200 à € 3.400 par mois
- Provide secretarial and administrative support including agenda management, filing, filtering...
- Follow up pro-actively on correspondence, outstanding replies and actions resulting from meetings.