-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The company is looking for a full-time “Coordinator” to join its Programs team and contribute to the various tasks related to the daily coordination...
-
Actief Interim Wavre
-
Wavre
- Offertes opstellen in ons bestaand ERP systeem
- Up-to-date houden van de klanten database in ons bestaand ERP systeem
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Key responsibilities
- Providing administrative support to consultants
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par mois
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
- Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
- Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
- Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
- Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
- Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
- You will organize the travel of people who register to attend a conference.
- Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par mois
- Coordinate the office, keep the supplies at level, maintain office filing systems (e.g. time...
- Schedule meetings, set up the agenda, take minutes and support the preparation of presentations for...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée indéterminée
- You are the right hand of the project managers, you follow the internal procedures and update the...
- You will manage the scanning and copying of official documents;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Assist with strategic engagement on key policy files and with policymakers
- Organize meetings, virtual meetings/conference calls, and appointments
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Have the highest standards of integrity and behavior when working
- Be the public face of the directors you support, and represent them
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
- Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Welcoming visitors.
- Proactively process mails and requests and organizing agenda.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
-
Unique Brussels
-
Woluwe-Saint-Pierre
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par mois
- Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This...
- Managing incoming mail and telephone calls;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Greet clients as soon as they arrive and connect them with the appropriate department
- Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices
-
Start People
-
Evere
- Intérim option contrat fixe
- Agenda, Mailbox, Expense & Travel Management: Manage schedules, emails, expenses, and travel...
- Travel & Expense Management: Handle travel and expense management for team Head‘s.
-
Unique Brussels
-
Haeren (Bru.)
- Durée déterminée
De € 3.200 à € 3.400 par mois
- Provide secretarial and administrative support including agenda management, filing, filtering...
- Follow up pro-actively on correspondence, outstanding replies and actions resulting from meetings.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Collaborate with all staff to ensure the smooth execution of projects and initiatives.
- Communicate with programme participants, stakeholders, and partners as needed.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
-
Unique Braine l'Alleud Office
-
Waterloo
- Intérim option contrat fixe
- Gestion de l'accueil
- Réception téléphonique
-
via Arcadius
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe, Freelance, Durée déterminée, Indépendant
- organise travel and accommodation
- manage schedule, calendar and rescheduling requirements
-
Arcadius
-
Porte de Namur
- Durée indéterminée, Starter
- Document Management: Typing, checking drafts, compiling and indexing documents.
- Project Monitoring: Track progress, ensure key dates are met.
-
Versus Group - VERSUS Communication
-
Perwez
- Durée indéterminée
L'agence VERSUS & EYE SCREEN est en quête d'un(e) Assistant(e) de Direction orienté(e) Marketing avec une touche de super-héros !, Vous êtes prêt(e)...
-
ULB Engagée vzw
-
Ixelles
- Intérim
POSTE D'ASSISTANT·E INTERIMAIRE A TEMPS PLEIN AU CENTRE DE DROIT PUBLIC ET SOCIALFACULTE DE DROIT ET DE CRIMINOLOGIE, L'assistant.e déploiera ses...
-
CHU Brugmann - UVC Brugmann - CHU Bruxelles
-
Laeken (Bru.)
Les missions des secrétaires médicales sont diverses allant de l'accueil des patients à la relecture des rapports médicaux en passant par la gestion...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.