Offres d'emploi Administration - 3670 Oudsbergen :   242 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administratief medewerker

  • Barbarich SRL
  • Liège
  • Durée indéterminée
De € 2.000 à € 2.600 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
  • Het verwerken van bestellingen van onze klanten.
  • Zorg dragen voor de juiste afhandeling van klachten.

Administratieve ondersteuning op de dienst Aankoop

  • Floralux
  • Ham
  • Durée indéterminée
  • Samen met de aankoper vorm je de organisatorische spil en sta je in voor de administratieve...
  • Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van seizoensbestellingen via SAP voor elke winkel.

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Management Assistant Immobiliën en Expansie (24 u / week)

  • Aldi Turnhout
  • Turnhout
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Allocation familiale complémentaire
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je biedt ondersteuning aan verschillende managers bij lopende vastgoedprojecten
  • Je voert voorbereidende en opvolgende administratieve taken uit. Dit houdt o.a. in:

Assistent manager Mortsel

  • Carrefour Belgium NV
  • Anvers
  • Je stelt de klant altijd en overal centraal. Je luistert, informeert en helpt je klant verder.
  • Je zorgt voor correcte prijzen.

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Facility Admin

  • ISS Facility Services
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het beheren van het loket en het ontvangen van bezoekers. 
  • Dagelijks beheer van de mailbox en de binnenkomende tickets in onze software.  

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Turnhout

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Administratief bediende - Erpe-Mere - Transport

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Algemene administratieve taken uitvoeren zoals het beheren van e-mails, telefoongesprekken en post ;
  • Het organiseren en coördineren van vergaderingen en evenementen ;

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Vliegende receptionist Brussel 38u week

  • ISS Facility Services
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van externe bezoekers en gasten (tijdens normale werktijden)  
  • Afhandelen van telefoongesprekken (ontvangen en doorverbinden)  

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Personal Assistant (PA) / Executive Sales Support (ESS)

  • Robert Half
  • Hasselt
  • Intérim
  • Agendabeheer en coördinatie van vergaderingen, evenementen en reizen;
  • Voorbereiden en opmaken van rapporten, presentaties en documenten;

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Aarschot

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Oudsbergen (région Maaseik)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Administratieve medewerker bij Clercx, Böse & van der Weij, geassocieerde notarissen te Genk!

  • Clercx, Böse & van der Weij, geassocieerde notarissen
  • Genk
  • Durée indéterminée
  • ben je de stem en het gezicht van ons kantoor:
  • Je ontvangt de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoordt binnenkomende...

Office Assistant

  • Bright Plus Hasselt
  • Hasselt
  • Intérim option contrat fixe
  • Als het eerste aanspreekpunt ben jij het gezicht van het bedrijf en zorg je voor een warm welkom....
  • Je bewaart het overzicht over alle vergaderruimtes, brengt deze in orde qua benodigdheden en...

Medewerker Patrimonium

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Administratief vastgoedbeheer: Je beheert de administratie rond patrimoniumbeheer, zoals uitbestede...
  • Procesoptimalisatie: Je stroomlijnt administratieve processen en zorgt voor nauwkeurige opvolging...

Onthaalmedewerker

  • Topff, Lopez-Hernandez & Lauwers Geassocieerde Notarissen
  • Pelt
  • Durée indéterminée, Starter
  • ben je de stem en het gezicht van ons kantoor:
  • Je ontvangt de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoordt binnenkomende...

Office Assistant - sociale sector

  • Bright Plus Geel
  • Geel
  • Durée déterminée
  • Je neemt de volledige communicatie met huurders op jou i.v.m. herstellingen en technische...
  • Je maakt werkbonnen op voor de techniekers en verzorgt de agenda

Office Assistant - Voor het grootste kantoor van de Kempen!

  • Austin Bright
  • Mol
  • Durée indéterminée
  • Cliëntenonthaal: Je verwelkomt cliënten met een glimlach, zowel aan de balie als telefonisch, en...
  • Facturatie en betalingen: Met oog voor detail volg je de facturatie en betalingen van klanten op en...

Administratief medewerker

  • Robert Half
  • Anvers
  • Intérim
  • Print-, scan- en kopieeropdrachten uitvoeren;
  • Notities omzetten in professioneel ogende verslagen;

Senior Dossierbeheerder

  • HAYS
  • Geel
  • Durée indéterminée
  • Je bent het klankbord voor je eigen klanten.
  • Je geef hen advies op maat en helpt hen met het uitbouwen van nieuwe projecten op financieel vlak.

Werfplanner/recruiter - veiligheid

  • Robert Walters Belgium
  • Anvers
  • Intérim
De € 2.300 à € 2.800 par mois
Jouw takenpakket als Werfplanner/recruiter - veiligheid:Je bent verantwoordelijk voor de werfplanning / rekrutering op één van de grootste werven van...

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Je bent verantwoordelijk voor het dossierbeheer van jouw klanten van A tot Z;
  • Je zorgt voor de opvolging van de "keuringen" bij jouw klanten (inplannen van de controles,...

Management Assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Administratieve ondersteuning bieden aan het management team ;
  • Helpen bij de planning en organisatie van vergaderingen ;

(Junior) office manager - Centrum Antwerpen

  • Page Personnel
  • Anvers
Je organiseert evenementen van begin tot eind.Je biedt ondersteuning aan de COO en het directiecomité.Je beheert agenda's en plant afspraken digitaal...

Office manager - Bedrijfswagen - Gent

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Het coördineren van administratieve taken ;

host

  • Port of Antwerp-Bruges
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Je verzorgt het onthaal in het Havenhuis en in Portopolis of tijdens evenementen. Je bent het...
  • Je geeft rondleidingen in het Havenhuis en in de haven in verschillende talen (Nederlands, Frans,...

Management Assistant met bedrijfswagen

  • Bright Plus Hasselt
  • Beringen
  • Durée indéterminée
  • Je beheert de agenda van je leidinggevende, dit kan ook vluchten en hotels boeken zijn voor...
  • Je staat in voor de algemene correspondentie met interne medewerkers en stakeholders. Deze...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Oudsbergen?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 242 emplois à Oudsbergen dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".