Offres d'emploi Administration - Anvers, Flandre occidentale :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Traineeship Management Assistant

  • Profile Group Antwerpen
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Vélo en leasing
    • Formations
  • Administratieve ondersteuning:
  • Beheren van agenda en coördineren van afspraken en vergaderingen.

Secrétaire bilingue

  • Accent
  • Anzegem
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Nous recherchons un(e) Secrétaire Bilingue pour rejoindre notre équipe. Le(la) candidat(e) retenu(e) sera responsable de plusieurs tâches...

Réceptionnist bilingue Français / Néerlandais

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Accueillir les clients et les orienter dans l'entreprise ;
  • Gérer les appels entrants et sortants en français et en néerlandais ;

Assistante Admnistrative Brabant Wallon

  • ERA Bossuyt bvba
  • Brabant wallon
Rejoignez notre équipe en tant qu'assistante administrative passionnée !Êtes-vous un professionnel motivé et très structuré, doté d'un talent pour...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

host

1744
Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 7 jours sur Jobat.be

Port of Antwerp-Bruges heeft een belangrijke rol in de dagelijkse werking van de haven. Zo'n 1800 medewerkers werken dag en nacht aan een klantgerichte dienstverlening, een optimale infrastructuur, innovatieve projecten en de promotie van de haven in binnen-en buitenland. Zij zetten zich samen in om de rol van Port of Antwerp-Bruges als duurzame wereldhaven te verstevigen.
Onze missie? Port of Antwerp-Bruges, thuishaven als hefboom voor een duurzame toekomst. 

host

Description de la fonction

Ben jij een geboren verteller? Wil je de haven van Antwerpen en Zeebrugge beter leren kennen en deze kennis enthousiast met anderen delen? Heb je ervaring in het ontvangen van high-level bezoekers?

Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken een host om het team Hospitality te versterken.  

Als host ben je het visitekaartje van Port of Antwerp-Bruges. Je zorgt voor het onthaal en de begeleiding van bezoekers (individuen en groepen) in Portopolis, in het Havenhuis en in de haven (rondvaarten, bustours, wandelingen, fietstochten en rondleidingen). Op die manier garandeer je een kwalitatieve en professionele ontvangst van bezoekers en deel je jouw kennis en enthousiasme over de haven.  

 

Jouw takenpakket:

 

  • Je verzorgt het onthaal in het Havenhuis en in Portopolis of tijdens evenementen. Je bent het aanspreekpunt voor de bezoekers 
  • Je geeft rondleidingen in het Havenhuis en in de haven in verschillende talen (Nederlands, Frans, Engels – Duits is een pluspunt)  
  • Je begeleidt schoolbezoeken in Portopolis voor lagere schoolkinderen tot en met jongeren die hun eerste stappen op de arbeidsmarkt zetten 
  • Je staat in voor de opvolging van de zaalverhuur in het Havenhuis en zorgt voor de administratieve opvolging, praktische ondersteuning, communicatie en permanentie bij je dossiers 
  • Je ondersteunt de teamcoördinator & organisator Hospitality bij uiteenlopende administratieve taken 
  • Je houdt de vinger aan de pols over wat leeft bij de bezoekers en deelt jouw inzichten met de rest van het team  

Profil

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of je hebt enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent bereid om ‘s avonds en in het weekend te werken (vanaf mid 2026 werk je in dagdienst)
  • Je bent klantvriendelijk en kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels. Een extra taal is een pluspunt
  • Je bent een teamspeler en kan verbindend samenwerken met een divers team van collega’s, studenten
  • Je kan vlot werken met de gangbare Office toepassingen
  • Je hanteert een open communicatiestijl. Je bent vertrouwd met algemene etiquette en protocol
  • Je bent bereid een uniform te dragen
  • Je bent in het bezit van een bewijs van goed gedrag en zeden type 2
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B

Offre

We bieden jou een marktconform loon aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen met onder meer maaltijdcheques, extralegaal pensioen, hospitalisatieverzekering, mobiliteitsvergoeding, invaliditeitsverzekering... 

Onze regelmatige fietsers krijgen een kwalitatieve bedrijfsfiets aangeboden, inclusief fietsonderhoud en -pechverhelping of je kan een ander type fiets leasen.

Aan de functie host is de weddeschaal klasse 3 verbonden. Bekijk het overzicht van de loonbarema's per klasse.

 

Meer informatie over het selectieproces en onze waarden vind je op onze jobsite. Bij interesse voor deze functie mag je ons je CV en motivatiebrief bezorgen.
 

Je ziet het aan de beelden van onze medewerkers: we zijn op dit moment nog geen echte weerspiegeling van de maatschappij vandaag. Daar willen we aan werken. Want we geloven in de kracht van verschil en diversiteit, met gelijke kansen voor iedereen.

Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "5000 Namur".