Offres d'emploi Administration - Ypres :   53 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Assistent-gerant

Projectmedewerker Verzekeringen

Baliemedewerker

Bediende projectadministratie

Administratief Medewerker

Management Assistant

Projectmedewerker

Management Assistant

Administratief Medewerker Front Office

Management Assistant in productie

Commercieel Medewerker Binnendienst

De € 2.100 à € 3.000 par mois

Office Manager

Management assistant

Administratief Projectmedewerker Verzekeringen - Ieper

Virtueel klantenadviseur verzekeringen

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Ypres' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Frontofficemedewerker

Weegbrugbediende halftijds

Administratief Bediende

Office Assistant

Office Support - Ieper

Management Assistant - Productie

Administratief Medewerker

Front Office medewerker

Administratief Bediende

Allround Administratief Bediende

Administratief Medewerker Onthaal

Administrative Assistant Luik (M/F/X)

Allround Administratief Bediende

Receptie medewerker

Administratief logistiek bediende

Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

AGO Jobs & HR

Assistent-gerant

1249496197
Intérim, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be
Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar Afficher le site web. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Assistent-gerant

Description de la fonction

Ben jij een sterke leider met oog voor innovatie en klantgerichtheid? Onze klant zoekt een Team Manager Contracting die processen stroomlijnt en een team inspireert om te excelleren.

Wat ga je doen?
Als Team Manager Contracting stuur je een team aan dat verantwoordelijk is voor orderverwerking en service-activatie. Je bewaakt de dagelijkse organisatie en stemt af met stakeholders over nieuwe producten en processen. Jij zorgt voor een soepele implementatie en vertaalt beleidsbeslissingen naar concrete acties binnen het team. Automatisering en efficiëntie staan hierbij centraal.

Jouw taken:

Leidinggeven aan een team en zorgen voor een optimale workflow.
Nieuwe producten en procedures afstemmen met stakeholders.
Automatiseren van processen voor snellere en nauwkeurige resultaten.
Kwaliteit, risico's en fraudepreventie waarborgen in dagelijkse werkzaamheden.
Coachen en ontwikkelen van medewerkers om groei en motivatie te bevorderen.
Internationale samenwerking en occasioneel reizen naar andere locaties.
Over de organisatie
Onze klant is een innovatief bedrijf in de wereld van betalingsoplossingen. Elke dag helpen zij miljoenen transacties soepel te verlopen, van kleine ondernemers tot grote bedrijven. De werkomgeving is ambitieus, vooruitstrevend en collegiaal. Hier werken betekent samenwerken aan de toekomst van betalen.

Waarom je hier wilt werken:

Werken bij een marktleider in technologische innovatie.
Inspirerende en open bedrijfscultuur.
Focus op persoonlijke ontwikkeling en groei.

Profil

Een masterdiploma of vergelijkbare ervaring.
Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke rol.
Sterke leiderschaps- en communicatieve vaardigheden.
Probleemoplossend vermogen en analytisch inzicht.
Vloeiend in Nederlands en Engels (Frans of Duits is een pluspunt).

Offre

Een aantrekkelijk salaris met extra voordelen, zoals:
Maaltijd- en ecocheques.
Vergoeding voor woon-werkverkeer of thuiswerken.
20 vakantiedagen 12 ADV-dagen (bij een 40-urige werkweek).
Fietslease en vitaliteitsprogramma.
Flexibele werktijden en hybride werken.
Inspirerende maandelijkse activiteiten voor medewerkers.
Mogelijkheden om te groeien en jezelf te ontwikkelen.
Klaar om je carrière naar een hoger niveau te tillen?
Laat deze kans niet liggen! Word de drijvende kracht achter innovatie en klanttevredenheid. Solliciteer vandaag nog!

Information pratique

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.


AGO Jobs & HR Kortrijk Office
Condédreef 89 bus 2

8500 Kortrijk Office
Tel.: Afficher le numéro
Email:
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Ypres?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 53 emplois à Ypres dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".