Offres d'emploi Administration - 3570 Alken :   140 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Personal Assistant (PA) / Executive Sales Support (ESS)

  • Robert Half
  • Hasselt
  • Intérim
  • Agendabeheer en coördinatie van vergaderingen, evenementen en reizen;
  • Voorbereiden en opmaken van rapporten, presentaties en documenten;

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Administratieve ondersteuning op de dienst Aankoop

  • Floralux
  • Ham
  • Durée indéterminée
  • Samen met de aankoper vorm je de organisatorische spil en sta je in voor de administratieve...
  • Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van seizoensbestellingen via SAP voor elke winkel.

Office Assistant

  • Bright Plus Hasselt
  • Hasselt
  • Intérim option contrat fixe
  • Als het eerste aanspreekpunt ben jij het gezicht van het bedrijf en zorg je voor een warm welkom....
  • Je bewaart het overzicht over alle vergaderruimtes, brengt deze in orde qua benodigdheden en...

Vliegende receptionist Brussel 38u week

  • ISS Facility Services
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van externe bezoekers en gasten (tijdens normale werktijden)  
  • Afhandelen van telefoongesprekken (ontvangen en doorverbinden)  

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Aarschot

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Administratief bediende - Erpe-Mere - Transport

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Algemene administratieve taken uitvoeren zoals het beheren van e-mails, telefoongesprekken en post ;
  • Het organiseren en coördineren van vergaderingen en evenementen ;

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Medewerker Patrimonium

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Administratief vastgoedbeheer: Je beheert de administratie rond patrimoniumbeheer, zoals uitbestede...
  • Procesoptimalisatie: Je stroomlijnt administratieve processen en zorgt voor nauwkeurige opvolging...

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Je bent verantwoordelijk voor het dossierbeheer van jouw klanten van A tot Z;
  • Je zorgt voor de opvolging van de "keuringen" bij jouw klanten (inplannen van de controles,...

Relatiebeheerder Zakelijke Verzekeringen

  • CTRL-F Finance Limburg
  • Hasselt
  • Durée déterminée
  • Dossierbeheer: Je beheert de verzekeringsdossiers van ondernemingen, van offerteaanvraag tot...
  • Klantencontact: Naast de Accountmanager ben jij het eerste aanspreekpunt bij vragen van klanten en...

Receptionist - Hasselt (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Hasselt
  • Ontvangst & Contact: Je begroet bezoekers met een warme glimlach, beantwoord vragen en begeleidt...
  • Organisatie & Planning: Je beheert vergaderruimtes, inplannen en opvolgen van afspraken in en zorgt...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Alken (région Saint-Trond)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Vliegende Administratie Bediende

  • HAYS
  • Hasselt
  • Intérim option contrat fixe, Starter
  • Avantages extra-légaux
    • Travail à domicile
Jouw functie: Als vliegende administratie medewerker verzorg je het gehele administratieve luik (van het opvolgen van de klanten tot het afhandelen...

Executive Assistant

  • Robert Walters Belgium
  • Brabant flamand
  • Intérim
De € 3.000 à € 4.500 par mois
Jouw takenpakket als Executive Assistant: * Behandelen van mails en telefoons* Agenda management * Organiseren van meetings* Notuleren tijdens...

Boekhoudkunditg Administratief Bediende

  • Walters People Belgium
  • Brabant flamand
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
Jouw takenpakket als Boekhoudkundig Administratief Bediende:* Je staat in voor het ondersteunen van de interne boekhouder* Je staat in voor het...

Bediende verzekeringen

  • CTRL-F Finance Limburg
  • Saint-Trond
  • Durée déterminée, Starter
  • Administratieve ondersteuning van de Account Manager op het gebied van zakelijke verzekeringen.
  • Behandelen van inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten.

Poetshulp Alken

  • Actief Interim Sint-Truiden
  • Alken
  • Intérim option contrat fixe
Poets je graag en zoek je een leuke job in de ochtenduren? Dan ben je bij ons bij het juiste adres!We hebben momenteel twee locaties open staan: Het...

Administratieve medewerker verzekeringen

  • CTRL-F Finance Limburg
  • Lummen
  • Durée déterminée, Starter
Onze klant is op zoek naar een gemotiveerde verzekeringsbediende om hun team te versterken. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het...

Administratief Bediende Verzekeringen

  • CTRL-F Finance Limburg
  • Hasselt
  • Durée déterminée, Starter
  • Administratieve ondersteuning van het commerciële team.
  • Verwerken van klantendossiers en opstellen van offertes.

Administratieve medewerker bij Clercx, Böse & van der Weij, geassocieerde notarissen te Genk!

  • Clercx, Böse & van der Weij, geassocieerde notarissen
  • Genk
  • Durée indéterminée
  • ben je de stem en het gezicht van ons kantoor:
  • Je ontvangt de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoordt binnenkomende...

Dossierbeheerder Verzekeringen

  • Unique Hasselt
  • Alken
  • Intérim option contrat fixe
  • Klantendossiers worden aan jou toevertrouwd en je volgt deze van A-Z op.
  • Je bent verantwoordelijk het up-to-date houden van klantendossiers wat betreft pricing en dekkingen.

Medewerker Onthaal & Verzekeringen

  • CTRL-F Finance Limburg
  • Hasselt
  • Durée déterminée, Starter
  • Verwelkomen van bezoekers en klanten, zowel fysiek als telefonisch.
  • Beantwoorden van vragen en doorverwijzen naar de juiste afdeling of medewerker.

Takelmeester rijbewijs C

  • Vivaldis
  • Wellen
€ 38.272 par an
Voor een klant gelegen te Wellen zijn wij op zoek naar een takelmeester / chauffeur C voor op te starten in januari. Wat doe je? * Depannage /...

Machinist - Regio Lummen

  • Vivaldis
  • Lummen
  • Intérim
Onze klant in Lummen is op zoek naar een ervaren machinist. * Je komt terecht bij een bedrijf dat machines samen met de machinist verhuurt. *...

Back Office Support

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Het aanmaken van transportdocumenten en de opvolging van administratie rond grondverzet, wat zorgt...
  • Coördineren met externe transporteurs en het opstellen van bestelbonnen.

Poetshulp Herk-de-Stad 5u/week

  • Actief Interim Sint-Truiden
  • Halen
  • Intérim option contrat fixe
Poets je graag en zoek je een job op vrijdagnamiddag? Dan ben je bij ons bij het juiste adres!Je poetst burelen van een bedrijf in de regio...

Management Assistant met bedrijfswagen

  • Bright Plus Hasselt
  • Beringen
  • Durée indéterminée
  • Je beheert de agenda van je leidinggevende, dit kan ook vluchten en hotels boeken zijn voor...
  • Je staat in voor de algemene correspondentie met interne medewerkers en stakeholders. Deze...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Alken?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 140 emplois à Alken dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".