Ben jij een Accountant die op zoek gaat naar een volgende uitdaging? Heb je reeds een eerste werkervaring achter de rug? En kom je graag terecht in een dynamische KMO? Solliciteer dan snel!
Onze klant, een succesvolle en familiale KMO actief in vastgoed, is op zoek naar een gedreven accountant met minimaal 5 jaar ervaring. Binnen dit bedrijf hangt een informele, directe sfeer, ondanks het internationale karakter van de onderneming. Je komt terecht in een bedrijf dat oog heeft voor zowel kwaliteit als persoonlijke groei. Als accountant ben jij verantwoordelijk voor het nauwkeurig beheren van de interne boekhouding. Samen met jouw collega’s en de CFO zorg je ervoor dat de financiële resultaten kloppen en dat processen vlot verlopen. Jouw expertise draagt bij aan de solide basis waarop deze organisatie verder kan groeien. Deze vastgoedspeler staat bekend om zijn hoogwaardige service, niet alleen richting klanten, maar ook naar zijn medewerkers. Zo kun je profiteren van tal van voordelen, die je hieronder kunt ontdekken!
Accountant voor dynamische KMO
Jjouw verantwoordelijkheden:
- Je voert de boekhouding van A-Y in samenspraak met de Senior Accountant en de CFO;
- Je bereidt de maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voor;
- Je verwerkt de inkomende facturen en onderneemt actie om dit ook te automatiseren;
- Je bent verantwoordelijk voor het opmaken en opvolgen van verkoopfacturen;
- Ad hoc opstellen van financiële rapportages voor de CFO;
- Ook sta je in voor het inlezen en inboeken van bankverrichtingen en de voorbereiding van de wekelijkse betalingen;
- Tot slot bied je ad hoc ondersteuning aan het financiële team bij de algemene boekhouding;
Profiel:
- Je bent in het bezit van minimaal een bachelordiploma in een financiële richting en kan dit linken aan enkele jaren ervaring binnen een gelijkaardige rol
- Ervaring met diverse ERP systemen is een mooie meerwaarde
- Proactief, nauwkeurig en stressbestendig zijn kenmerken die jou omschrijven
-
De € 3.000 à € 4.000 par mois
- Assurance groupe
- Voiture d'entreprise
- Carte carburant / Carte de recharge électrique
- Chèques-repas
- Assurance hospitalisation individuelle
- Travail à domicile
Aanbod:
- Bij opstart ontvang je een aantrekkelijk salarispakket bestaande uit een netto onkostenvergoeding, bedrijfswagen met tankkaart, groeps- en hospitalisatieverzekering, eindejaarsbonus, en meer;
- Hierop aansluitend heb je recht op 32 vakantiedagen, flexibele werkuren en de mogelijkheid om tot 2 dagen van thuis uit te werken;
- Het internationale kader brengt op zijn beurt de nodige uitdaging en variatie met zich mee;
- Bovendien zet de organisatie sterk in op het welzijn van zijn mensen, zo voorzien zij sport op het werk, gezond eten, en meer;
- Het open karakter van het werklandschap bevordert een communicatie die zeer open en indirect is, waardoor er geen duidelijke hiërarchische sfeer ontstaat.
Herken je jezelf in deze jobomschrijving en/of wens je meer informatie? Solliciteer dan snel online. Deze vacature wordt beheerd door Soulaimane en John (ref ST61839). Jouw kandidatuur wordt confidentieel behandeld.
Niet de job waar je momenteel naar op zoek bent? Neem contact op met een van onze consultants en dan gaan we samen op zoek naar een geschikte opportuniteit.
Information pratique
de