Offres d'emploi Administration »  shiftleader, Assistant de gestion / secrétariat :   80 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Manager – Notarieel medewerker (M/V)

Office Manager

Junior Office Manager

Office Manager

Project Consultant – Office Manager

Office Manager

Office Manager

Office Manager

Office Manager

Office Manager - Tijdelijk

HR officer / Office Manager @Merelbeke

Office Manager

Office Manager - Allround takenpakket - Merelbeke

Office Manager

De € 2.800 à € 4.000 par mois

Office Manager

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'shiftleader, Assistant de gestion / secrétariat' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Manager allround

Office Manager

HR/ Office Manager

Office manager - Bedrijfswagen

Office Manager - Bedrijfswagen

Office Manager - Bedrijfswagen

Office Manager

  • Attentia
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté

Operations & Administration Teamlead

Junior office manager

  • Accent
  • Courtrai
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant

Office Manager

  • Accent
  • Gand
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant

Klantenbeheerder medische dienstverlening

  • Attentia
  • Berchem-Sainte-Agathe
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Office Manager

De € 1.500 à € 2.000 par mois

Officemanager: werkvoorbereiding en administratie

Office Manager - Investeringsmaatschappij - Gent (M/V/X)

Assistent Operators Manager Koel- en diepvriescarrosserieën

Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
SERVIBOX NV
A&M Group
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Office Manager – Notarieel medewerker (M/V)

  • Kantoor Notaris Evi Jansen
  • Wommelgem
Durée indéterminée, Starter, Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be
Wij zijn een jong en modern kantoor waar service en klantgerichtheid centraal staan.

Office Manager – Notarieel medewerker (M/V)

Description de la fonction

Office Manager – Notarieel medewerker (M/V)


Voltijds


 


Functieomschrijving


Als notarieel medewerker/office manager heb je een aanwezige en ondersteunende rol zowel in de front office als in de back office van ons kantoor.



  • Front Office Taken:

    Onthaal/Receptie (Telefoon, deur, wachtzaal, …)
    Beheer kantooragenda
    Behandeling briefwisseling



 



  • Back Office Taken:

    Administratieve ondersteuning van de notaris en dossierbeheerders
    Klassement dossier
    Logistieke ondersteuning
    Nazorg



 


Werkomgeving


Wij zijn een jong en modern kantoor waar service en klantgerichtheid centraal staan. Je komt terecht in een dynamisch team met 9 medewerkers en 1 notaris.


Om onze uitstekende service naar de cliënten toe te kunnen bestendigen zijn wij opzoek naar een  office manager/ notarieel medewerker onthaal. Samen met je collega’s ondersteun je de notaris en dossierbeheerders. Je rapporteert rechtstreeks aan de notaris.


 


Profiel


Kennis:



  • Je hebt een bachelor diploma, gelijkaardig en/of ervaring, in Office Management

  • Kennis van courante software zoals Excel, Word, …

  • Vlot kunnen inwerken in administratieve applicaties


Vaardigheden:



  • Communicatie: Je bent een sterke communicator zowel mondeling als schriftelijke (toegankelijk, kwaliteitsvol en efficiënt)

  • Plannen en organiseren: Je bent een echte multi-tasker die moeiteloos kan schakelen tussen verschillende opdrachten.

  • Accuraat: Je hebt oog voor detail. Je bent administratief vaardig, ordelijk en punctueel.


Attitude:



  • Je bent nauwkeurig, verantwoordelijk en zelfstandig

  • Je bent vlot, sociaal en een echte team-player.

  • Je bent vriendelijk en flexibel ten overstaan van cliënteel maar kan ook kordaat zijn indien nodig

  • Je bent eerlijk, loyaal en discreet

  • Je bent stressbestendig


 


Wij bieden :


Een gevarieerde functie met naast een goede verloning (incl. maaltijdcheques, groeps -en hospitalisatieverzekering),  ook een aangename werkomgeving in een team van enthousiaste collega’s en een duurzaam loopbaanperspectief met permanent vorming en opleiding.


 


Interesse?


Kandidaturen schriftelijk via :


Notariaat Wommelgem – notaris Evi Jansen


Ternesselei 231 – 2160 Wommelgem


Of mail naar : Afficher l'adresse e-mail


Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank gedurende 2 maanden na afsluiting van de wervingsperiode. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.

Profil

Office Manager – Notarieel medewerker (M/V)

Lieu de travail
Exigences
Academische Bachelor Au moins 5 ans d'expérience

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 80 emplois dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".