Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Brabant flamand :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Manager

  • Attentia
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté

Assistant(e) de direction

  • Accent
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant

Executive Assistant FR/EN/IT (h/f)

À partir de € 2.100 par mois

Secrétaire de chantier

D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Operations & Administration Teamlead

Intérim option contrat fixe, Temps plein
Encore 6 jours pour postuler

Operations & Administration Teamlead

Description de la fonction

Ben jij een meester in organisatie en heb je sterke people-skills? En je bent op zoek naar een boeiende, afwisselende job in een snelgroeiend en fijn team? Lees dan zeker even verder!

Als Operations & Administration Teamlead ben je verantwoordelijk voor het efficiënt aansturen van de operationele en de administratieve activiteiten binnen een kleine KMO. Je coördineert verkoop (back office), inkoop en logistiek en zorgt voor soepele processen en het behalen van administratieve en operationele doelstellingen. Je rapporteert rechtstreeks aan de Algemeen Directeur.

Een greep uit je takenpakket:

  • Je geeft leiding aan een team van 4 medewerkers die samen verantwoordelijk zijn voor sales backoffice, inkoop en logistiek, waarbij je zorgt voor een goede coördinatie en soepele samenwerking.
  • Je waakt over klanttevredenheid en productiviteit.
  • Je ontwikkelt en implementeert operationele en administratieve strategieën om de efficiëntie te verbeteren en de kosten te verlagen.
  • Je analyseert de bedrijfsprocessen en past ze aan waar nodig om de productiviteit te verhogen en de doorlooptijden te verkorten.
  • Je implementeert deze aanpassingen in de IT-systemen ( ERP, DMS,...)
  • Je beheert de administratieve processen, inclusief documentatie, archivering en gegevensbeheer, om te zorgen voor nauwkeurige en actuele informatie.
  • Je garandeert, in samenwerking met de externe partners, een goede werking van de IT-systemen.
  • In samenspraak met de directie selecteer je ook nieuwe medewerkers

Profil

  • Bachelor of Master diploma in een relevant vakgebied of gelijkwaardig door ervaring.
  • Ervaring in een vergelijkbare rol.
  • Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden en uitstekende people-skills.
  • Hands-on mentaliteit en een flexibele mindset zodat je je als een vis in het water voelt in een dynamische en snel veranderende omgeving.
  • Zeer goede beheersing van het Nederlands, Frans en Engels.
  • Zeer goede IT kennis.

Offre

  • Een boeiende job met veel afwisseling en uitdagingen in een dynamische KMO die internationaal actief is
  • De kans om mee te groeien met de organisatie en daarbij ook te werken aan je persoonlijke ontwikkeling.
  • Een competitief salaris met extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen, ...)

Getriggerd? Niet twijfelen, stuur vandaag nog je cv door !

Information pratique

Actief Interim Leuven
Calculer votre temps de trajet
À : Actief Interim Leuven | Rotselaar 3110

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "1040 Etterbeek".

Sélectionnez un titre de job