Offres d'emploi Administration - Anvers :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant

  • Realis
  • Anvers
  • Durée indéterminée

Inwonende conciërge

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque

Office Assistant Benelux (f(m/d)

De € 38.900 à € 79.000 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Formations
    • Allocation familiale complémentaire
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Bright Plus Antwerpen

Office Manager allround

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be

Je komt terecht in een scale-up bedrijf dat actief is in een boeiende sector.

Office Manager allround

Description de la fonction

In deze job als Office Manager ben je de draaischijf binnen het bedrijf en trek je heel wat taken naar je toe. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve flow. Je neemt daarnaast de facturatie en ook een paar HR taken voor je rekening. Solliciteer snel.




  • Je behartigt de inkomende mails en telefoons.

  • Je zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt op kantoor.

  • Je staat in voor de orderverwerking. Je gaat ook proactief te werk en trekt taken naar je toe.

  • Je verwerkt de uren van de medewerkers, in samenwerking met het sociale secretariaat.

  • Je boekt facturen in en zorgt voor de nodige controle, alvorens wordt doorgestuurd naar het boekhoudkantoor. In deze scale-up krijg je dus veel kansen om verschillende taken naar je toe te trekken.

Profil


  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring. 

  • Je hebt al eerder gewerkt als Office Manager, Office Assistant, Administratief bediende, HR assistant of een andere afwisselende rol.

  • Je bent proactief en weet van aanpakken. Je denkt in oplossingen en denkt ook graag een paar stappen vooruit.

  • Je bent communicatief sterk en durft ook op je strepen staan.

  • Je kan vlot werken met MS office en een CRM pakket. Ook heb je een uitstekende kennis van het Nederlands. Ook in het Engels kan je vlot spreken.

Offre


  • Je kan rekenen op een takenpakket dat doorheen de tijd verder vorm krijgt. Hierdoor kan je extra taken naar je toe trekken.

  • Het gaat om een vaste rol op fulltime basis.

  • Je werkt 40u per week met glijdende uren.

  • Naast het brutoloon ontvang je ook nog een aantal extralegale voordelen. Zo krijg je een hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques en veel flexibiliteit.

  • Het bedrijf is vlot te bereiken met de trein. Er is geen parking voorzien als je met de wagen komt, maar er is in de omliggende straten wel voldoende parkeergelegenheid. Hier kan een regeling in getroffen worden.

Calculer votre temps de trajet
À : Bright Plus Antwerpen | Berchem 2600

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Anvers dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "4000 Liège".

Sélectionnez un titre de job