-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.000 à € 2.200 par mois
- Assist the Events Team in tasks such as guest list management, VIPs welcoming, coordination of...
- Support with the organisation of the onsite registration area and logistics
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Assist the Events Team in tasks such as guest list management, VIPs welcoming, coordination of...
- Support with the organisation of the onsite registration area and logistics
-
Sodexo Belgium SA
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
Contact client : Vous accueillez les clients, écoutez leurs besoins et créez des offres personnalisées Coordination et organisation : Vous assurez la...
-
Page Personnel
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.400 à € 2.850 par mois
- You will identify and attract suitable candidates through different channels
- You organise interviews with your candidates
-
FABA - FEGC - Federatie van Algemene Bouwaannemers - Fédération des Entrepreneurs Généraux de la Construction
-
Bruxelles
Tu es passionné.e par la communication et l'organisation d'événements, avec une forte capacité à coordonner plusieurs projets ? Tu rêves de...
-
Musee Juif de Belgique - Joods Museum van Belgie
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
Le rôle de l'assistant·e de direction du Musée Juif de Belgique est de soutenir de manière proactive le Président et la Directrice du musée dans la...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The Travel Assistant works closely with the EU Project Director as well as with the Travel Coordinator and other talents of the PCO team. The Travel...
En tant qu'ascensoriste, vous êtes reponsable de l'entretien et des réparations des ascenseurs dans la région de Bruxelles et du Brabant Flamand. ...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams to deliver high-quality services and value...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
- Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
- Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
- Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 3.200 par an
- · Efficient follow up of HSE and Facilities budget and invoices in P2P system
- · Intervene if any meeting rooms system issues arise in collaboration with Service Desk team