-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
- Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
- Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.200 par an
- Manage preventive and reactive maintenance and inspection of electricals installation, HVAC, access...
- Support facility projects;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Greet clients as soon as they arrive and connect them with the appropriate department
- Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices
-
Unique Brussels
-
Haeren (Bru.)
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.600 par mois
- Act as back-up for the Executive Assistant to the Director of People (DP).
- Provide secretarial and administrative support to DP staff including recording all...
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
- In charge of events registration, including confirmation messages, invoices, follow-up on payments...
- Permanent contacts with the event delegates – “customer experience”
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par an
- You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...
- You assist in the account opening and closing process, ensuring that the proper documentation is...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
The Customer Care unit is currently recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator, part of the PCO (Professional Congress...
-
Unique Brussels
-
Zaventem
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Work closely with the other members of the Admin Team to ensure the smooth operation of the office
- Set up meetings to ensure an efficient and professional environment for all clients
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.900 par mois
- Préparation et envoi des factures : Élaboration des factures en fonction des prestations fournies...
- Vérification et collecte des données : S'assurer que toutes les informations des factures sont...
-
Unique Brussels
-
Neder-over-Heembeek (Bru.)
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Introduction et gestion des données dans le système de l'unité opérationnelle.
- Suivi du site pour soutenir les chefs de projet.
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.400 à € 2.900 par an
- Support executive leadership of the organisation and coordination of virtual and in person...
- Organisation of the client’s annual meeting and other smaller events
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Vérification & encodage des factures de ventes
- Vérification, encodage & paiement des factures d’achats
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
- You will organize the travel of people who register to attend a conference.
- Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations.
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par an
- Vous apprenez à connaître le système Axon dans lequel nous établissons les assurances. Pour ce...
- Vous vérifiez tous les flux de polices dans le système et adaptez la documentation correspondante.
-
Unique Brussels
-
Watermael-Boitsfort
- Durée déterminée
De € 1.100 à € 1.300 par an
- Gestion des événements et de la facturation
- Administration des réseaux sociaux et utilisation avancée de la suite MS Office
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
- Assist the Manager to deliver virtual, hybrid and face-to-face events from A to Z (design, plan,...
- Support the on-time delivery of virtual, hybrid and face-to-face events;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
- Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
- Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
- Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Vous analysez et évaluez la déclaration de sinistre en termes de couverture et de responsabilité ;
- Vous êtes le premier point de contact ;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
For an internationally renowned client in digital marketing and communications, we are looking for an event assistant for several projects. The Event...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.200 à € 2.500 par mois
- Keep calendars up to date
- Coordinate and support members through email or on the telephone