Offres d'emploi Administration »  Réception et accueil - Bruxelles :   10 jobs

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Réceptionniste et Employé Administratif

  • Mutualités Libres
  • Anderlecht
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Assurance dentaire
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Téléphonie
  • Commandes

Collaborateur Accueil KBC Brussels

  • KBC
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Vous accueillez les clients et les écoutez. De quoi ont-ils besoin exactement? Sont-ils capables de...
  • Vous veillez à ce que l'agence ouvre ses portes à l'heure, à ce que l'espèce d'accueil soit...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Greet clients as soon as they arrive and connect them with the appropriate department
  • Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices

Receptionist and PA

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
  • General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
  • Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;
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Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

FT Réceptionniste Téléphoniste (h/)

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Greet and welcome guests as soon as they arrive at the Bank 
  • Direct visitors to the appropriate meeting room or person 

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Reception – welcoming visitors in a warm and personal manner 
  • First person of contact for incoming phone calls

Réceptionniste

  • La Cité des Associations vzw
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
accueille les différents publics ; effectue les réservations et leur suivi administratif y compris la facturation en respectant les procédures...

Agent d’accueil polyvalent à

  • Mission locale de Molenbeek
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
Vous avez le sens du service et êtes toujours à la recherche de solutions pour aider toute personne qui s'adresse à vous ? Alors rejoignez le service...
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Unique Brussels

Receptionist

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 4 jours sur Jobat.be
Our client is an international association located in Brussels.

Receptionist

Description de la fonction

As a Receptionist, you will be the first point of contact for our company. Our Receptionist’s duties include offering administrative support across the organization. You will welcome guests and greet people who visit the business. You will also coordinate front-desk activities, including distributing correspondence and redirecting phone calls. Duties include, but are not limited to:


  • Greet clients as soon as they arrive and connect them with the appropriate department

  • Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices

  • Create and manage both digital and hardcopy filing systems

  • Schedule and confirm appointments and maintain event calendars

  • Enter customer data and send correspondence











 

Profil

To be successful as a Receptionist, you should have a pleasant personality, as this is also a customer service role. You should also be able to deal with emergencies in a timely and effective manner, while streamlining office operations. Multitasking and stress management skills are essential for this position.



You will also need excellent written and verbal communication skills, in French and English as well as competency in Microsoft Office applications such as Word and Excel. And a prior experience as a receptionist for 1 year at least.

Offre

  • De € 2.500 à € 3.300 par mois
We offer you an interim contract for a permanent position wth an attractive salary, meal vouchers and the reimbursement of your cost transportation. It will be an opportunity to work in a dynamic and international environment and contacts with its members worldwide.

 
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais

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Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 10 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Réception et accueil".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 6700 Arlon" et "4000 Liège".