-
Unique Brussels
-
Haeren (Bru.)
- Durée déterminée
De € 3.200 à € 3.400 par mois
- Provide secretarial and administrative support including agenda management, filing, filtering...
- Follow up pro-actively on correspondence, outstanding replies and actions resulting from meetings.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Support the commercial manager with the administrative tasks of the sales (SAP follow up, invoices,...
- Liaise with the clients and follow up their orders, queries and specific needs ;
-
Unique Brussels
-
Woluwe-Saint-Lambert
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.600 par mois
- You will be responsible for managing administrative processes related to registration, declaration,...
- You will specifically ensure that all membership processes, internal and external, are of an...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Het beantwoorden van de telefoon van 9:00 tot 15:00 - met een lunchpauze van 30 tot 45 minuten;
- Openen en sorteren van papieren enveloppen;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Welcoming visitors.
- Proactively process mails and requests and organizing agenda.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
General responsibilities:Reporting to the Administration Manager, the Office Manager’s main responsibility will be to organise and coordinate office...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par mois
- Coordinate the office, keep the supplies at level, maintain office filing systems (e.g. time...
- Schedule meetings, set up the agenda, take minutes and support the preparation of presentations for...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Greet clients as soon as they arrive and connect them with the appropriate department
- Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par mois
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Provide organisational support to colleagues from the unit
- Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Ouverture des dossiers de succession, blocage de compte, recensement des avoirs pour envoi aux...
- Examiner attentivement les documents légaux pour Identifier les bénéficiaires légaux et/ou désignés.
-
Unique Brussels
-
Haeren (Bru.)
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.600 par mois
- Act as back-up for the Executive Assistant to the Director of People (DP).
- Provide secretarial and administrative support to DP staff including recording all...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
€ 2.300 par an
- Coordinate registrations for several events and congresses
- Coordinate all travel bookings upon client’s request (hotel/airport transfer)
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
- Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
- Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
-
Unique Brussels
-
Watermael-Boitsfort
- Durée déterminée
De € 1.100 à € 1.300 par an
- Gestion des événements et de la facturation
- Administration des réseaux sociaux et utilisation avancée de la suite MS Office
-
Unique Brussels
-
Neder-over-Heembeek (Bru.)
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Introduction et gestion des données dans le système de l'unité opérationnelle.
- Suivi du site pour soutenir les chefs de projet.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.000 à € 3.000 par mois
- En tant que gestionnaire de dossiers, vous gérez votre propre portefeuille de clients.
- Vous suivez les dossiers de vos clients de A à Z, de la conciliation des changements de carrière au...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
- You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...
- You assist in the account opening and closing process, ensuring that the proper documentation is...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
- Administering the management of the department's email inquiries and secretarial tasks.
- Processing various documents.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Greet and welcome guests as soon as they arrive at the Bank
- Direct visitors to the appropriate meeting room or person
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
- Managing day-to-day financial transactions like accounts payable, expense reports, and payments.
- Processing general ledger entries covering various accounting aspects.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Follow up on updates to customer files
- Manage all mail and emails
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.600 à € 3.200 par mois
- Keep a fluent communication with project coordinators on the projects’ developments.
- Represent the company's projects’ kick-off meetings when required.
-
Unique Brussels
-
Zaventem
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par mois
- Organize and monitor all inbound operations for the assigned product line.
- Manage and oversee all logistical operations from purchase order to storage, including vessels,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
OBJECTIVES: Assist the Commercial department and assure all is properly coordinated between the different departments and reflected in the...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
The Customer Care unit is currently recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator, part of the PCO (Professional Congress...
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.700 par mois
- Accueil des visiteurs
- Gestion administrative des dossiers de biens en location
-
Unique Brussels
-
Watermael-Boitsfort
- Durée indéterminée
- Encodage des factures d'achat et de vente
- Encodage des opérations financières (CODA) et des opérations diverses liées aux salaires
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
- Support the team to organise workshops and events,
- Prepare meetings and events material,
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
- Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
- Support in handling incoming invoices and payments to providers.
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.