Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   35 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Executive Assistant

Office Manager - Allemand et Français - Bruxelles.

Executive Assistant

Management Assistant

De € 2.600 à € 2.900 par an

Executive Assistant

De € 2.500 à € 3.500 par mois

Management Assistant

Assistant de direction trilingue

De € 2.800 à € 3.000 par mois

Adjoint Business Director

Management assistant (fr/nl/en)

De € 2.500 à € 3.500 par mois

Administration and Facility Officer

De € 2.700 à € 3.400 par mois

Secrétaire

Jusqu'à € 3.950 par mois

Management Assistant

Operations Officer - BNP

Management Assistant h/f/x

De € 2.500 à € 3.000 par mois

EXECUTIVE ASSISTANT

À partir de € 3.000 par mois
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant (M/F/X) - Law Firm.

Management Assistant

Team Assistant

€ 3.000 par mois

Assistant(e) Exécutif(ve)

Executive Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par mois

Executive assistant

De € 2.800 à € 3.800 par an

Management Assistant

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par mois

Management Assistant

De € 2.800 à € 3.500 par mois

Assistant(e) de Direction

De € 2.700 à € 3.400 par mois

Délégué(e) commercial(e)

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.600 par an

Management Assistant

Office Manager

De € 2.500 à € 3.200 par mois

Executive Assistant

Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

HERBERT SMITH FREEHILLS

Personal Assistant

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 12 jours sur Jobat.be

Exciting Opportunity for a PA to enjoy a varied and responsible role in a dynamic office


Would you like to play a part in Herbert Smith Freehills’ (Leading international Legal Firm) continued success?



  • Your Growth. Our Ambition.

  • 1 billion in annual revenue, a team of 5300 worldwide

  • Consistently ranked in Band 1 for ESG

  • At the forefront of digital transformation to meet clients’ evolving needs

  • HSF fosters ambition, diversity, high performance and collaboration

  • Enjoy a friendly and multicultural work environment based on respect and understanding

  • Modern and attractive offices in 1000, Brussels conveniently accessible by public transport



Personal Assistant

Description de la fonction

Be a Vital Asset to the Brussels Team:



  • Provide seamless support to the Managing Partner and 2 Lawyers

  • Take ownership of responsibilities, efficiently managing changing and competing priorities

  • Manage your Partners’ inboxes

  • Open and close client matters, including background checks and ensuring all information is accurate

  • Utilize your written and spoken English to engage with international stakeholders, to create impactful PowerPoints and e-bulletins as well as to draft, proofread and format diverse documents

  • You have carte blanche for your Partners’ agendas and hence are responsible for coordinating all conference calls, internal and external meetings, events and business lunches/dinners and the surrounding logistics

  • Liaise with the travel agency for European and worldwide travel arrangements and follow-up the expense claims

  • Ensure timely billing by submitting time sheets on time and verifying that the billing narrative is correct

  • Ensure an overall smooth running by printing, photocopying, scanning, filing and archiving as well as maintaining the CRM with pertinent details



Profil


  • Minimum 5 years of experience as a Management Assistant

  • Excellent English (written and spoken), 1st class proof-reading skills are vital

  • Proficient in MS Office

  • Due to your keen eye for detail, you always deliver high quality work

  • Solution-oriented mindset, proactive, and self-driven

  • Effective time management enables you to forward plan and handle stressful situations calmly

  • You are always both service-minded and diplomatic towards clients and colleagues alike and hence build excellent working relationships

  • Discretion is key

  • Highly motivated team player with a genuine desire to contribute



Offre

  • Possibilité de travailler à domicile : 2 jours
  • Chèques-repas
  • Smartphone
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Formations

  • Competitive Salary plus Performance Bonus, Wellbeing Benefit, (900 € pa), Mobile Phone + Subscription, Laptop, Lunch Vouchers, €7, Private Pension, (5% of gross annual salary), Hospitalization, Outpatient Insurance and Car Mileage OR 100% Public Transport Reimbursement

  • Continuous training opportunities

  • Opportunity for 2 days of teleworking per week (after 1 month)

  • 38 hour workweek, (9 am – 5.30 pm)

  • Rare overtime requirements

  • 25 days of annual leave

  • Collaborate with warm, enthusiastic, and stable colleagues

  • Permanent contract ensuring long-term stability


Hiring Process



  • First interview with the Brussels Office Manager and Managing Partner

  • Practical work prioritisation exercise (On line exercise)

  • Decision communicated within 1 week


Don't miss this outstanding opportunity to join this prestigious international legal firm and thrive as a valued PA!



Information pratique

Emma Waites
Afficher le numéro

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 5 ans d'expérience Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 35 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4710 Lontzen" et "1040 Etterbeek".