Offres d'emploi Finances, assurances & droit »  Droit »  Administration et support - Bruxelles :   5 jobs

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secrétaire juridique

  • C&D Law
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Gestion du courrier et des courriels, notamment l’envoi, la réception, la distribution et...
  • Gestion et traitement des appels téléphoniques, en ce compris la transmission des messages aux...

Job | Legal Counsel Contracting | Bruxelles

  • Belfius
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
En tant que conseiller juridique au sein de l’équipe Contracting vos responsabilités principales sont essentiellement les suivantes : la gestion du...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Woluwe-Saint-Pierre
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par mois
  • Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This...
  • Managing incoming mail and telephone calls;

Legal Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Documentaliste

  • NBB - BNB Nationale Bank van België NV - Banque nationale de Belgique SA
  • Bruxelles
Le Service juridique a une mission générale de conseil, d'expertise et d'assistance dans les différents domaines du droit, qui s'exerce de manière...
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Unique Brussels

Personal Assistant

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 4 jours sur Jobat.be
Our client is a leading global law firm operating in over thirty countries. 

Personal Assistant

Description de la fonction

We are looking for a full-time personal assistant for the Brussels office. As a personal assistant, you provide vital support to several lawyers, allowing them to focus on their legal work. 



Role and responsibilities

You are the lawyers' first port of call for a wide variety of queries and requests, and as such, your role involves a multitude of tasks:


  • Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This includes scheduling appointments and conference calls, booking meeting rooms and restaurants, and liaising with our dedicated agent for travel and hotel reservations;

  • Managing incoming mail and telephone calls;

  • Preparing, processing and virtual filing correspondence, legal documents and reports (Word, Excel);

  • Creating high-impact presentations for meetings and seminars (PowerPoint);

  • Liaising with our marketing department for the organisation of client events and the preparation of mailings;

  • Preparing and submitting the lawyers' expense notes, processing incoming invoices and liaising with our accounting department as well as reviewing the lawyers' time entries in preparation of billing.

Profil


  • You have an excellent command of French, English and Dutch (both written and verbal);

  • You are flexible and able to build relationships with various stakeholders;

  • You are accurate and resilient. 

Offre

  • De € 2.800 à € 3.600 par mois

  • Competitive remuneration package commensurate with your qualifications and experience (between €2800 and €3600 gross)

  • Comprehensive salary package

  • Opportunity to work in a renowned company

  • Work with a dynamic team in an international environment

  • Career growth opportunities

  • Excellent work-life balance

  • Remote working option

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration et support à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 5 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Administration et support".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 5032 Isnes" et "1150 Woluwe-Saint-Pierre".