Offres d'emploi Finances, assurances & droit »  Droit »  Administration et support - Bruxelles :   5 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

secrétaire juridique

  • C&D Law
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Gestion du courrier et des courriels, notamment l’envoi, la réception, la distribution et...
  • Gestion et traitement des appels téléphoniques, en ce compris la transmission des messages aux...

Job | Legal Counsel Contracting | Bruxelles

  • Belfius
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
En tant que conseiller juridique au sein de l’équipe Contracting vos responsabilités principales sont essentiellement les suivantes : la gestion du...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Woluwe-Saint-Pierre
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par mois
  • Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This...
  • Managing incoming mail and telephone calls;

Legal Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Documentaliste

  • NBB - BNB Nationale Bank van België NV - Banque nationale de Belgique SA
  • Bruxelles
Le Service juridique a une mission générale de conseil, d'expertise et d'assistance dans les différents domaines du droit, qui s'exerce de manière...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Legal Assistant h/f/x

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 4 jours sur Jobat.be
Law firm in Brussels.

Legal Assistant h/f/x

Description de la fonction

About the Role:

As a Legal Assistant, you will contribute to the smooth operation of the organization and act as the backup for the CEO's assistant. Your tasks will include:


  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting topical memos.

  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities using specialized information websites.

  • Handling formalities related to the operation of a nonprofit organization 

  • Organizing decision-making bodies (General Assembly and Board of Directors).

  • Updating websites via a CMS.

  • Assisting with agenda management and acting as backup for the CEO's assistant.

Profil

The profile we are looking for.


  • English (minimum C1)

  • Proactive, thoughtful, organized and flexible

  • Ability to work autonomously and dynamically and establish contacts smoothly

  • Command of IT tools (Office suite, SharePoint, CRM)

  • Perfect written communication skills

  • Interest in legal matters

  • Healthy team spirit

Offre

We Offer:


  • Salary between 3000 and 3500 euros gross

  • A versatile and responsible position with societal impact and plenty of room for initiative.

  • An innovative and attractive work environment, easily accessible, located in the green outskirts of Brussels.

  • A dynamic organization with a wide range of expertise in-house and close collaboration between teams.

  • A full-time permanent contract.

  • Opportunities for further development and contribution to the growth of companies and Belgian trade and services;

  • A company that regularly treats its employees to fun and surprising activities.

  • And to top it off: a compensation package with fringe benefits tailored to your experience and/or potential.

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration et support à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 5 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Administration et support".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 5032 Isnes" et "1150 Woluwe-Saint-Pierre".