Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   32 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Project Consultant - Managment Assistant

Project Consultant of Freelance - Management Assistant

Office Manager - Allemand et Français - Bruxelles.

Gestionnaire administratif

À partir de € 2.700 par mois

Executive assitant fr/nl/ang

De € 2.600 à € 3.000 par mois

Management Assistant

Executive Assistant

Management Assistant

De € 2.600 à € 2.900 par an

Executive Assistant

De € 2.500 à € 3.500 par mois

Management Assistant- (M/F/X) -Bruxelles

Executive Assistant - (F/M/X) - Bruxelles

Financial and Executive Assistant

Assistant de direction trilingue

De € 2.800 à € 3.000 par mois

Management Assistant NL/FR

De € 3.000 à € 3.500 par mois

Management Assistant (M/F/X) - Law Firm.

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par mois

EXECUTIVE ASSISTANT

À partir de € 3.000 par mois

Administrative assistant - Brussels

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.600 par an

Secrétaire

Jusqu'à € 3.950 par mois

Management Assistant - Private Wealth Office

Executive Assistant

Management Assistant

Operations Officer - BNP

Executive assistant

De € 2.800 à € 3.800 par an

Office Manager

  • Vivaldis
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 40.800 à € 43.200 par an

OFFICE MANAGER

Assistant(e) Comptable / Office Manager – Temps partiel

De € 2.500 à € 3.300 par mois

Assistant(e) de Direction

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations

Senior Executive Assistant

Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Client of Manpower

OFFICE MANAGER

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 17 jours sur Jobat.be

Do you enjoy vibrant, ever-evolving, and welcoming work environments? Are you looking for a meaningful job where you can actively contribute to the well-being and smooth running of a growing organization? Then look no further!



Our client, a dynamic hub supporting the development of Swedish companies in Europe, is looking for their new Office Manager!

 

OFFICE MANAGER

Description de la fonction

As Office & Admin Coordinator, you will be a cornerstone of the Brussels team’s daily operations. Your role is to provide administrative, logistical, and communication support to ensure everything runs smoothly.



Your main responsibilities:

? Administration

• Maintain accurate and systematic records using the client’s CRM

• Coordinate the newsletter (layout, timely dispatch – content provided by the team)

• Serve as an occasional liaison with HR and finance teams based in Sweden



? Meeting & Event Support

• Oversee meeting logistics (room bookings, welcoming participants, catering coordination)

• Collaborate with colleagues, members, and external partners



? Internal & External Communication

• Ensure fluid communication with the Stockholm office

• Maintain effective information flow within the Brussels team



? Office Management (Day-to-Day)

• Keep the office running smoothly (coffee, supplies, positive work atmosphere)

• Support the current Office Manager in continuously improving the workspace

• Ensure compliance with workplace safety standards



? Procurement & Future Projects

• Assist with the upcoming office expansion project (scouting new office spaces, planning the move)

Profil

Are you an organized, proactive, and solution-oriented individual? Do you thrive in environments where no two days are the same and your flexibility is a true strength? Great!



If you tick the boxes below, even better!



? 3–5 years of experience in an administrative or similar role

? Languages: fluent English (mandatory) + French and/or Dutch. Swedish or another Scandinavian language is a plus

? Comfortable in multicultural settings with strong interpersonal skills

? Able to stay clear-headed and structured in dynamic environments

? Excellent communication and presentation skills

? Fast learner, flexible and adaptable

Offre

? A permanent contract (CDI)

? Full-time working schedule (38h/week)

? A salary aligned with your experience

? A warm, supportive team (approx. 15 people)

? A vibrant and international work setting

? A varied, impactful, and evolving role

? A workplace that values autonomy and trust

Interested?

Send us your CV in English at  ? Afficher l'adresse e-mail



See you soon

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 32 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4710 Lontzen" et "1040 Etterbeek".