Offres d'emploi Administration - Flandre occidentale :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Secrétaire bilingue

  • Accent
  • Anzegem
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Nous recherchons un(e) Secrétaire Bilingue pour rejoindre notre équipe. Le(la) candidat(e) retenu(e) sera responsable de plusieurs tâches...

Réceptionnist bilingue Français / Néerlandais

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Accueillir les clients et les orienter dans l'entreprise ;
  • Gérer les appels entrants et sortants en français et en néerlandais ;

Assistante Admnistrative Brabant Wallon

  • ERA Bossuyt bvba
  • Brabant wallon
Rejoignez notre équipe en tant qu'assistante administrative passionnée !Êtes-vous un professionnel motivé et très structuré, doté d'un talent pour...

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Office Manager

  • REVI Food
  • Ostende
Durée indéterminée, Temps plein

Office Manager

Description de la fonction

Ben jij klaar voor een smaakvolle uitdaging in de bruisende wereld van FOOD? Revi Food, een dynamisch en snelgroeiend productiebedrijf van verse maaltijden, kroketten, soepen en salades, zoekt een enthousiaste Office Manager om ons team te versterken! Wat ga je doen? Als Office Manager speel je een cruciale rol in het soepel laten verlopen van de dagelijkse bedrijfsactiviteiten. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, variërend van administratieve ondersteuning tot human resources management. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen om een efficiënte en productieve werkomgeving te waarborgen en je bent de spil tussen ons directieteam en onze gewaardeerde medewerkers. Je krijgt een gevarieerd takenpakket, waaronder: Human Resources: · Ondersteunen bij de ontwikkeling en implementatie van HR beleid en procedures. · Beheren van het wervings- en selectieproces, inclusief het coördineren van sollicitatiegesprekken en het onboarden van nieuwe medewerkers. · Je verwelkomt en begeleidt nieuwe medewerkers en stelt een opleidingsplan op om hun ontwikkeling te stimuleren. · Je voert evaluatiegesprekken en draagt bij aan een veilige werkomgeving. · Verschillende HR administratieve taken, waaronder het beheren van afwezigheden, het opstellen van contracten, personeelsplanning voor in de productie en het verzorgen van de loonadministratie. Dit in samenwerking met ons extern sociaal secretariaat en de CFO. · Met jouw organisatorische vaardigheden zorg je voor een vlotte gang van zaken binnen ons personeelsbeleid. Algemene Ondersteunende Taken: · Zorgen voor een efficiënte werking van het kantoor, inclusief voorraadbeheer, onderhoud van kantoorapparatuur en faciliteiten. · Ondersteuning van management team bij diverse taken, zoals het voorbereiden van rapporten en presentaties. · Organiseren van evenementen en vergaderingen. · Fungeren als aanspreekpunt voor interne communicatie. Administratie - Selectie & rekrutering - Training & Development - Ondersteuning - Meer detail te vinden in het toegevoegde bestand.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Néerlandais, Anglais, Français
Source:
VDAB

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Flandre occidentale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Flandre occidentale dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "5000 Namur".