Offres d'emploi Administration - Flandre occidentale :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Secrétaire bilingue

  • Accent
  • Anzegem
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Nous recherchons un(e) Secrétaire Bilingue pour rejoindre notre équipe. Le(la) candidat(e) retenu(e) sera responsable de plusieurs tâches...

Réceptionnist bilingue Français / Néerlandais

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Accueillir les clients et les orienter dans l'entreprise ;
  • Gérer les appels entrants et sortants en français et en néerlandais ;

Assistante Admnistrative Brabant Wallon

  • ERA Bossuyt bvba
  • Brabant wallon
Rejoignez notre équipe en tant qu'assistante administrative passionnée !Êtes-vous un professionnel motivé et très structuré, doté d'un talent pour...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Medewerker Projectadministratie

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 14 jours sur Jobat.be

Medewerker Projectadministratie

Description de la fonction

Wij zijn op zoek naar versterking voor ons team in de regio Harelbeke, specifiek voor de afdeling onderhoud van wegen. Als medewerker van de projectadministratie ben je verantwoordelijk voor het beheer van administratieve dossiers binnen de projectafdeling. Je ondersteunt project- en werfleiders bij diverse taken, waaronder het voorbereiden van aanbestedingsdossiers, het opstellen van vorderingsstaten en facturen, en het controleren van inkomende facturen. Je rapporteert aan de afdelingsverantwoordelijke en/of projectleider. Met jouw nauwkeurigheid en administratieve vaardigheden draag je bij aan een vlotte afhandeling van projecten. Sluit je aan bij ons team en draag bij aan de succesvolle uitvoering van onze onderhoudsprojecten!

Profil

  • Bij voorkeur heb je een Master in de bestuurskunde of een gelijkwaardige achtergrond door ervaring of studie.
  • Je bezit een groot doorzettingsvermogen en bent communicatief vaardig.
  • Je hebt een goed cijfermatig inzicht voor het nauwkeurig opstellen van vorderingsstaten, het toepassen van herzieningsformules, verwerken van verrekeningen en bijhouden van gegevens.
  • Je bent bekwaam in het gebruik van MS Office-toepassingen.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede beheersing van het Frans om jezelf uit te drukken.

Offre

  • Werk in een dynamisch team binnen een ervaren en professionele omgeving.
  • Draag bij aan de voortdurende groei van ons bedrijf door actief deel te nemen.
  • Ontwikkel je persoonlijk en professioneel via onze Academy, met zowel interne als externe opleidingsmogelijkheden.
  • Geniet van een competitief salarispakket met bijkomende extralegale voordelen.
  • Profiteer van een stimulerende werkomgeving die je ondersteunt bij het behalen van je doelen en ambities.
  • Investeer in jezelf met toegang tot hoogwaardige trainingsprogramma's en ondersteuning van ervaren professionals.
  • Werk in een bedrijfscultuur die waarde hecht aan jouw groei en ontwikkeling, en die beloont voor jouw inzet en prestaties.

Ben je helemaal overtuigd? Solliciteer dan meteen! Dat kan online, via mail (Afficher l'adresse e-mail), whatsapp Afficher le numéro) of telefonisch Afficher le numéro).

Information pratique

Actief Construct Waregem

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Flandre occidentale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Flandre occidentale dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "5000 Namur".