Logistiek planner
Description de la fonction
Cyclobility is op zoek naar een Customer Support medewerker/logistiek planner voor onze service hub in Kluisbergen.
Wij leasen fietsen aan bedrijven voor het woon-werkverkeer van hun medewerkers. Naast onze mobiele service bussen hebben we verschillende fietsenwinkels.
Missie van Cyclobility
Cyclobility biedt efficiënte oplossingen voor woon-werkverkeer door het leasen en verkopen van kwalitatieve (elektrische) fietsen met alle mogelijke services. Naast commuters focussen wij ons ook op de sportieve fietser die op zoek is naar een kwalitatieve racefiets of MTB. De kwaliteit van onze producten en diensten is voor Cyclobility absolute prioriteit. Wij streven naar een 100% tevredenheid en kiezen structureel voor partners die ecologisch, economisch en sociaal verantwoord ondernemen.
Jobinhoud
Als Customer Support medewerker speel je een cruciale rol in het efficiënt plannen en coördineren van onze logistieke processen en klantopvolging. Je combineert administratieve en operationele taken en bent de spil tussen klanten, techniekers, monteurs en transporteurs.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Klantopvolging: Je staat telefonisch in contact met klanten en helpt hen verder met vragen over leveringen en verzekeringen.
- Logistieke planning:
- Inplannen van fietsleveringen per regio via het programma Dropon.
- Coördineren van de wekelijkse verzendingen van fietsen naar het magazijn (loods).
- Dagelijks klaarzetten van te leveren fietsen in de loods en nauwe samenwerking met techniekers, monteurs en transporteurs.
- Administratieve opvolging:
- Registreren en verwerken van teruggekomen leasefietsen bij uitdiensttreding van werknemers.
- Beheer en online plaatsen van tweedehandsfietsen op onze website.
- Samenwerken met collega’s voor de administratieve opvolging van verzekeringen.
- Operationele ondersteuning:
- Zelfstandig verplaatsen en organiseren van fietsen in de loods.
- Waken over orde, structuur en een efficiënte werking.
Profil
- Je beschikt over minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol met logistieke of administratieve verantwoordelijkheid.
- Je bent zelfstandig, initiatiefnemend en planmatig.
- Punctueel en gestructureerd: je volgt dossiers en leveringen nauwgezet op.
- Je bent communicatief sterk en klantgericht, zowel telefonisch als administratief.
- Je kan goed overweg met planningssoftware en hebt oog voor efficiëntie.
- Talenkennis: Nederlands, Frans en Engels.
- Affiniteit met de fietsensector is een plus.
Offre
- Zeer goede verloning
- Flexibiliteit voor een goed evenwicht tussen jouw privé en werkleven
- Fulltime tewerkstelling op een fijne locatie in een gemotiveerd team
- Leasefiets aan aantrekkelijke voorwaarden
- Fietsvergoeding van 27 cent / km
- Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (8 euro / dag)
- Opleiding en ondersteuning in jouw persoonlijke groei
- Doorgroeimogelijkheden in lijn van je interesses
- Korting op artikelen voor eigen gebruik
Sluit deze vacature naadloos aan bij je interesses én capaciteiten? Solliciteer dan snel door je CV en motivatie door te sturen naar Afficher le formulaire de demande d'emploi .