Offres d'emploi Direction & gestion - Anvers :   5 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Key Account Manager STACI

  • bpost
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
  • Je onderhoudt de huidige klantrelaties en bouwt deze verder uit.
  • Je behandelt, samen met het customer service team de klantaanvragen.

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER – Pixel Inspiration

  • bpost
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
  • Market research: Analyze the market to identify new business opportunities including potential...
  • Relationship Management: Develop and maintain relationships with existing and potential business...

Venue Manager (H/F/X)

  • Experience Factory Antwerp
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • You oversee day-to-day operations
  • You detect and fulfill customers’ needs

Lead Editing Team

  • Van In
  • Wommelgem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
  • Jij zorgt voor een goede planning, waarbij beschikbare capaciteit, budget en deadlines mooi in...
  • Je bent verantwoordelijk voor de opgeleverde kwaliteit, binnen de afgesproken tijd, van het aan...

Continuous Improvement Manager

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • établir et gérer une planification des ventes et des opérations. Capacité requise vs. capacité...
  • coordonner les besoins en ingénierie et en gestion de projet à l'échelle de la division
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Key Account Manager STACI

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be
Doel

Staci Belgium, deel van de bpostgroup, is de specialist op het gebied van Marketing Logistics & Field Service. Wij bieden een innovatieve, efficiënte en op maat gemaakte logistieke en distributieoplossingen aan, voor zowel B2B, B2C, D2C als E-commerce. Ons werkgebied is de gehele Benelux voor grote merken zoals Coca-Cola, AB Inbev, Suntory-Schweppes, D’Ieteren, BMW en Johnson & Johnson.

Ter versterking van ons Sales Team gaan we op zoek naar een gemotiveerde en gedreven Key Account Manager. Ben jij een veelzijdig en flexibel ingesteld organisatietalent met enkel oog op klantentevredenheid? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Key Account Manager STACI

Description de la fonction

Over de functie

Als Key Account Manager heb je een uitdagende functie.  Zo lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere groei van onze klanten en organisatie. Hierbij draait alles om het meedenken met onze klanten, service verlenen en optimalisatie van onze dienstverlening.
 
  • Je onderhoudt de huidige klantrelaties en bouwt deze verder uit.
  • Je behandelt, samen met het customer service team de klantaanvragen.
  • Je analyseert op regelmatige basis de geleverde service aan jouw klanten op basis van KPI’s en je detecteert mogelijke verbeterpunten en opportuniteiten waarbij zowel de klant als Staci Belgium op lange termijn, baat bij hebben. Deze resultaten presenteer en bespreek je 1 op 1 met jouw klanten tijdens business reviews.
  • De resultaten, actiepunten, uitkomsten van klantenvergaderingen,… documenteer je en bespreek je uitvoerig met het customer service team, voor verder opvolging.
  • Je bewaakt de vooropgestelde budgetten.
  • Je werkt offertes uit voor nieuwe aanvragen van bestaande klanten en prospecten.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Sales Director.

Profil

Wij vragen

  • Passie voor logistiek en klantenservice met een grote commerciële feeling
  • Goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels
  • Voltijdse beschikbaarheid
  • Ervaring in een sales buitendienstfunctie
  • Logistieke ervaring is een voordeel
  • Stressbestendigheid, doelgerichtheid, pro activiteit
  • Goed ontwikkeld analytisch vermogen
  • Bereidheid om te pendelen tussen onze 2 sites te Boom en Beveren

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Assurance-invalidité
Wij bieden

  • Een uitdagende baan met ontwikkelingsmogelijkheden
  • De kans om mee te groeien met een flink groeiend bedrijf
  • Veel vrijheid voor ontwikkeling in je functie en binnen de Staci Group
  • Happy Culture
  • Een goede opleiding “on the job”
  • Een marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen (bedrijfswagen, Smartphone, hospitalisatieverzekering, sectorale groepsverzekering en elektronische maaltijdcheques)
  • Flexibel werkregime
  • 39/37u weekregime met max 12 betaalde ADV dagen op jaarbasis
 
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Direction & gestion à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 5 emplois à Anvers dans la catégorie "Direction & gestion".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1060 Saint-Gilles" et "2000 Anvers".