Offres d'emploi Direction & gestion :   32 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

DIRECTEUR RH (F/H/X)

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances

Business Planning Coordinator ANG

De € 2.500 à € 3.000 par mois

Coordinateur.ice de services

Profil administratif/technique (h-f-x)

Operation Manager | Energy Management Solutions

  • Equans
  • Nivelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Finance Manager / CFO

De € 65.000 à € 85.000 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Coûts forfaitaires
    • Travail à domicile

Responsable de production opérationnel(le)

Chef d’équipe Opérations

Lead Operations

Team Lead Opérations

Facility Coordinator

De € 2.700 à € 3.400 par mois

Directeur d'Impact H/F - Fonds d'Investissement - ESG

Process Owner Architect

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité

HR & Office Manager internship (F/M/X)

Talent Acquisition Partner

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Direction & gestion' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

General Manager

OPERATIONS MANAGER avec une expérience dans l'industrie alimentaire

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires

Responsable du département Social policy

  • FEBEG
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée

District Manager ( post offices) - Area Gent

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité

PMO Agile

  • Smals
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Budget mobilité
    • Naissance
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Team lead

Project Manager Control Room

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité

Marketing manager

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité

Market Analyst

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité

District Manager

Research Manager

  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gand
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Budget mobilité
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Gestionnaire Payroll (m/f)

  • MMI asbl
  • Neufvilles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations

Head, Public Relations

Finance & HR Director, EMEA

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance dentaire
    • Budget mobilité

closed

  • bMonkeys
  • Charleroi
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
Union Nationale des Mutualités Libérales
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

HR-DIRECTEUR (V/M/X)

CONTRACT ONBEPAALDE DUUR – VOLTIJDS – BRUSSEL
Durée indéterminée, Temps plein
Encore 6 jours pour postuler
Caritas International is op zoek naar een HR-directeur die gepassioneerd is door menselijk kapitaal en sociaal welzijn. De ideale kandidaat heeft een uitgebreide ervaring in HR-management en een diepgaand begrip van de unieke uitdagingen in de non-profit. De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn onder andere het ontwikkelen en uitvoeren van strategische HR-initiatieven, het leiden van een divers team van HR-professionals en het bevorderen van een inclusieve en ondersteunende werkomgeving.

WIE ZIJN WIJ?
Caritas International is een toonaangevende organisatie die zich inzet voor het verbeteren van de levenskwaliteit van mensen in nood en meer bepaald ‘people on the move’. Met een breed scala aan programma's en diensten streven we ernaar om een positieve impact te hebben op de samenleving. Onze bedrijfscultuur is gebaseerd op samenwerking, innovatie en respect voor diversiteit.

HR-DIRECTEUR (V/M/X)

Description de la fonction

Onze Caritas-medewerk·st·ers zijn het kapitaal van onze organisatie. Als HR-directeur stuur je het HR-team aan en maak je deel uit van het directiecomité. Onze organisatie is voortdurend in evolutie. Jij speelt  een cruciale rol bij het ontwikkelen en uitvoeren van een modern en motiverend HR-beleid.
  • Je werkt strategische plannen uit in nauw overleg met het directieteam en het bestuursorgaan. Deze plannen hebben onder meer te maken met personeelsplanning, rekrutering en opleidingen, welzijnsbeleid, diversiteit en inclusie.
  • Je vertaalt deze strategie in prioriteiten en ontwikkelt operationele jaarplannen.
  • Je bent betrokken bij het opstellen en opvolgen van het jaarlijkse budget voor de organisatie en je afdeling.
  • Je definieert en bewaakt KPI's om de HR-strategie te evalueren en bij te sturen.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het in stand houden en waar mogelijk verbeteren van een werkcultuur waarbij de menselijke waarden van Caritas centraal staan.
  • Je houdt toezicht op het beheer van de lonen en de secundaire arbeidsvoorwaarden voor de verschillende juridische entiteiten van Caritas. Rekening houdend met rechtvaardigheid, transparantie, concurrentiekracht en harmonisering.
  • Met de sociale partners heb je een constructieve dialoog. Je vertegenwoordigt de directie bij gesprekken in de ondernemingsraad, in het CPBW en met de vakbondsafvaardiging.
  • Je belichaamt de waarden, ethische codes, procedures en principes van goed bestuur en ziet toe op de naleving hiervan.

Profil

  • Je hebt een masterdiploma (rechten, psychologie, TEW…).
  • Je hebt 15 jaar ervaring in een HR-gerelateerde rol waarvan ten minste 5 jaar als leidinggevende.
  • Je beheerst de verschillende aspecten van HR; zowel individueel als collectief arbeidsrecht, en zowel hard HR als soft HR.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, bent perfect tweetalig (Nederlands en Frans) en beschikt over een goede kennis van het Engels.
  • Je hebt uitstekende analytische en organisatorische vaardigheden, je kan anticiperen op je taken en prioriteiten stellen.
  • Je bent het gewoon om met onvoorziene omstandigheden, stress en conflicten om te gaan.
  • Je kan werken met IT-tools zoals Microsoft en met HR-softwarepakketten.
  • Als je ervaring hebt in de sociale sector, is dat een troef.

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Formations
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur, met vaste kantooruren.
  • Een werkplek in 1210 Brussel, in de Liefdadigheidstraat 43.
  • Een tof team met gedreven collega's van alle leeftijden, achtergronden en culturen.
  • Een maandloon dat we aanvullen met voordelen zoals een dertiende maand, vakantiegeld, een bijdrage in je woon-werkverkeer, maaltijdcheques, extralegale vakantiedagen, een groepsverzekering en de mogelijkheid tot het afsluiten van een hospitalisatieverzekering tegen een voorkeurstarief.
  • Uitgebreide mogelijkheden voor verdere professionele ontwikkeling en groei.
  • De kans om daadwerkelijk een verschil te maken in de samenleving.

Information pratique

SPREEKT DE JOB JE AAN?
Voel je je aangesproken en heb je zin om deel uit te maken van een organisatie die zich inzet voor solidariteit en rechtvaardigheid? Stuur dan je kandidatuur (cv + motivatiebrief) met vermelding “HR-directeur” vóór 30 april 2025 naar Afficher le formulaire de demande d'emploi.
Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan gerust contact op met Luc Van Haute, onze algemeen directeur: Afficher l'adresse e-mail.
De gekozen kandidaat kan 2 referenties en een uittreksel 596-2 uit het strafregister voorleggen.
Calculer votre temps de trajet
À : CARITAS INTERNATIONAL | Liefdadigheidstraat 43, 1210 Sint-Joost-ten-Node

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
Type de fonction :
RH
Lieu de travail
Exigences
Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type) Au moins 5 ans d'expérience Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Direction & gestion ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 32 emplois dans la catégorie "Direction & gestion", Opérations, Direction générale, RH, Finances et Marketing inclus.