Je komt terecht bij onze klant die gespecialiseerd is in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vier locaties in de Benelux handelt het bedrijf jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C).
Customer service adviser Brussels
Description de la fonction
OPGELET: Dit is een algemene vacaturetekst - er zijn verschillende projecten open (andere onderwerpen, andere uren, wel of niet werken in het weekend, andere talenkennis nodig) - Loonpakket is altijd hetzelfde!
Als klantendienstmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je ondersteunt klanten bij het oplossen van problemen, het beantwoorden van vragen en het bieden van algemene ondersteuning. Je werkt in een team omgeving waar klantenservice en klanttevredenheid voorop staan.
De communicatie kan zowel telefonisch, via mail of via chat zijn.
Jouw verantwoordelijkheden zullen onder meer zijn:
- Het beantwoorden van vragen van klanten per telefoon, e-mail of chat
- Het oplossen van problemen en het bieden van algemene ondersteuning aan klanten
- Het vastleggen van klantgegevens en het bijwerken van gegevens in onze databases
- Het rapporteren van klachten en problemen aan de juiste afdelingen
- Het werken in teamverband om problemen op te lossen en de klanttevredenheid te verbeteren
- Het voorstellen van een beter pakket (afsluiten met sales) - Niet overal van toepassing
Profil
De ideale kandidaat voor de functie van klantendienstmedewerker:
- Is vriendelijk, geduldig en empathisch
- Heeft uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk (Dit kan in het Nederlands zijn of Nederlands + Frans)
- Is in staat om meerdere taken tegelijk uit te voeren en te prioriteren
- Heeft ervaring/interesse in klantenservice of een vergelijkbare rol
- Kan zich flexibel opstellen naar werkuren toe (Dit kunnen dag uren zijn maar kan ook tussen 8-22u + afwisselend weekendwerk zijn ; alles afhankelijk van het project waarin ze terecht komen)
- Je kan vlot met een computer werken
- Voor sommige projecten is technische kennis vereist
Offre
De verwachten veel. Maar wat krijg je terug voor deze functie als call agent?
- Voltijds werken in een flexibel uurrooster
- Thuiswerk mogelijk na inwerkperiode
- Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer
- Je komt terecht in een groot maar hecht en collegiaal team
- Elke dag weer mogelijkheden om te groeien, te leren en trainingen te volgen
- Optie vast
- Vast bruto loon volgens PC 200 naar ervaring
- Maaltijdcheques na 3 maand in dienst
- Een bedrijf met doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten