Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Brabant flamand :   11 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Verantwoordelijke verhuur studentenhuisvesting Leuven

  • Profile Group
  • Louvain
  • Durée indéterminée, Job d'étudiant
  • In februari ben je bezig met verlenging van de contracten;
  • In maart en april start het verhuurseizoen, zorg je voor publiciteit en organiseer je opendeurdagen;

Customer Service (German Speaker)

  • Page Personnel
  • Louvain
  • Durée indéterminée
De € 3.200 à € 3.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Anniversaire
    • Coûts forfaitaires
    • Chèques culture et sports
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Abonnement fitness
    • Allocation familiale complémentaire
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Handle incoming customer enquiries promptly and professionally.
  • Provide product information and support to customers.

Collaborateur Vente – Cuisines équipées - 32h / Medewerker Verkoop - Keukens - 32u

  • IKEA
  • Brabant flamand
YOUR RESPONSABILITIES - Tu accueilles les clients et les mets à l'aise. Vous leur faites visiter le magasin.  - Tu cherches à connaître les besoins...

Operations Specialist

  • Page Personnel
  • Brabant flamand
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
As an Operations Specialist, you will play a crucial role in supporting our sales and back-office teams. You will be responsible for coordinating the...

Customer Service DACH Zaventem

  • Page Personnel
  • Vilvorde - Zaventem
  • Durée indéterminée
De € 3.300 à € 3.850 par mois
  • Fielding customer inquiries and resolving problems efficiently
  • Processing orders, returns, and exchanges

Customer Service EMEA

  • Page Personnel
  • Vilvorde - Zaventem
  • Intérim
De € 3.150 à € 3.850 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Mariage
    • Coûts forfaitaires
    • Chèques culture et sports
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Abonnement fitness
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Order Processing: Accurately handle customer orders and track their status, providing timely...
  • Customer Support: Resolve inquiries and complaints professionally, ensuring customer satisfaction...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Service clients - Brabant flamand' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Employé/e Key Account

  • Asap La Louvière
  • Plusieurs régions
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée
Pour notre partenaire, nous sommes à la recherche d'un profil employé/e Key Account pour un contrat sous statut CDI. Vous serez rattaché(e) au Key...

Conseiller Accueil Service / Service Reception Advisor

  • Unique BXL Urban
  • Drogenbos
  • Intérim option contrat fixe
  • Paramétrer l’agenda My Organiser pour optimiser la prise de RDV et le chargement des ateliers
  • Prendre les rendez-vous Clients (accueil physique, téléphone)

Responsable Pool Programmation h/f/x

  • Unique BXL Urban
  • Drogenbos
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous assurez le suivi des commandes avec le planning ;
  • Vous alertez les clients sur les possibles retards de livraison ;

Customer Operations Specialist - Logistics

  • Unique Brussels
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Organize and monitor all inbound operations for the assigned product line.
  • Manage and oversee all logistical operations from purchase order to storage, including vessels,...

Employé Customer Services - Commandes Manufacturing

  • Start People
  • Strombeek-Bever
  • Durée déterminée
Vous avez une première expérience en customer services / supply chain ou suivi clients ?Vous êtes organisé, rigoureux et bon planificateur ?Vous avez...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Customer Operations Specialist - Logistics

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be
Our partner is a Leading Multinational in the Chemical Industry

Customer Operations Specialist - Logistics

Description de la fonction

Join our dynamic team as a Customer Operations Specialist at a leading multinational in the chemical industry. This pivotal role combines logistics coordination and inventory management, ensuring seamless operations from purchase order to storage and beyond.

Key Responsibilities:

Logistics:


  • Organize and monitor all inbound operations for the assigned product line.

  • Manage and oversee all logistical operations from purchase order to storage, including vessels, isotanks, FCLs, bulk, and packed products.

  • Request transport offers from logistical partners, update the offer database, and ensure optimum solutions and cost-saving opportunities.

  • Handle logistical claims and issues, collaborating closely with different stakeholders.

  • Participate and assist in supply chain projects involving logistical aspects.



Inventory Management:


  • Conduct inventory forecasts in cooperation with the Commercial and Product Marketing departments.

  • Coordinate demand and stock replenishment planning (demand, inventory, days on hand, target stock levels, product disposals, and write-offs).

  • Monitor and manage stock levels, including analyzing slow-moving stock and taking actions to reduce it.

  • Implement and execute order purchasing policies to control and ensure optimum levels of inventory.

  • Participate and assist in monthly Inventory Performance reporting and alignment on forecast and order planning with the team manager.

Profil


  • Fluency in English; additional languages are an asset.

  • At least 2 years of experience in logistics.

  • Knowledge of SAP

  • Analytical mindset and problem-solving attitude.

  • Strong sense of ownership and responsibility for tasks.

  • Structured way of working, capable of tracking multiple orders at different stages, keeping all stakeholders informed, and anticipating potential issues.

  • Enthusiastic about learning the specificities of transporting chemical goods.

  • Meticulous in maintaining records to comply with internal and external procedures and policies.

  • Can-do attitude, eager to take on additional responsibilities and develop new skills. No day in the office is the same.

  • Reports to the Logistic Operations Coordinator.

Offre

  • De € 3.000 à € 4.000 par mois

  • Competitive tailored compensation (between €3000-€4000).

  • Additional benefits: meal vouchers, reimbursement of transportation costs.

  • Permanent contract after a successful interim period.

  • Work from our offices in Zaventem in an international and pleasant working environment.



Join Us:

If you are looking for a challenging and rewarding role in a multinational company with ample opportunities for growth and development, we invite you to apply for this exciting position.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service clients à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 11 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Service clients".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 7110 Boussoit" et "4000 Liège".