Offres d'emploi Finances, assurances & droit »  Finances »  Gestion financière - Bruxelles :   8 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

FINANCE MANAGER

  • European Transport Workers' Federation
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Oversee all aspects of accounting, including processing invoices, reimbursement forms, credit card...
  • Manage the issuance and follow-up of affiliation fee invoices in collaboration with the...

Business Continuity Manager (F/H/X)

  • Nationale Bank van België
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Abonnement fitness
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • vous concevez, développez et maintenez des politiques, procédures et guidances concernant la...
  • vous identifiez les menaces potentielles et évaluez les risques associés à des interruptions...

Commercial Business Controller

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
  • Preparing, monitoring and presenting the monthly results and explaining variances compared to the...
  • Developing, in close collaboration with the business, the annual budget, quarterly forecasts and...

Chef Comptable

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Travail à domicile
  • Encadrement et direction de l'équipe 
  • Gestion des obligations statutaires et fiscales (TVA, ISOC, transfer pricing)
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Gestion financière - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
General responsibilities:Reporting to the Administration Manager, the Office Manager’s main responsibility will be to organise and coordinate office...

Accompagnateur.ice MENA

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Un rôle indispensable dans l'accueil des personnes qui demandent une protection internationale en Belgique - comme la Croix-Rouge de Belgique est...

Finance Manager

  • APB - Association Pharmaceutique Belge asbl - Algemene Pharmaceutische Bond vzw - DGO - Dienst voor Geneesmiddelenonderzoek - SCM - Service de Contrôle des Médicaments
  • Bruxelles
Aimeriez-vous vous impliquer dans la surveillance de la santé financière de notre organisation ? Alors vous êtes peut-être notre nouveauFinance...

Collaborateur.ice de nuit Accueil des Demandeurs d'Asile

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Un rôle indispensable dans l'accueil des personnes qui demandent une protection internationale en Belgique - comme la Croix-Rouge de Belgique est...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Commercial Business Controller

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
Why bpostgroup? 

bpostgroup is Belgium's leading postal operator and a growing parcel & omni-commerce logistics partner globally. With a focus on social and environmental sustainability, we aim to be a trusted guide in a changing world. As our newest team member you will:  

  • Become part of the bpostgroup family with a unique atmosphere and culture. 
  • Enjoy a dynamic work environment with a hybrid model allowing for flexibility. 
  • Have access to continuous learning and development opportunities. 
  • Have a direct impact on decision-making in an international success story. 
  • Thrive in a leadership culture centered on visioning, sense making, innovation, and relating, empowering you to lead effectively in our forward-thinking organization. 

Commercial Business Controller

Description de la fonction

bpostgroup strives to create an inclusive environment with challenging projects and inspiring collaborations. With our employees at the heart of our organization, we don’t believe in jobs, we believe in careers. We're now looking for a Business Controller I who will make us move.  
 
Within the Finance department of bpost Belgium, we are looking for a Business Controller to support the Belgium Commercial activities. Do you have a keen analytical mind you want to put towards business challenges? Are you ready to immerse yourself in reporting, budgeting, controlling processes?  Do you enjoy coordinating and collaborating with business stakeholders? Do you want to work for a Belgium-based multinational? If so, you are who we are looking for!
 
Your mission:
 
As business controller for the Commercial department, you are responsible for:

  • Preparing, monitoring and presenting the monthly results and explaining variances compared to the forecast and previous years;
  • Developing, in close collaboration with the business, the annual budget, quarterly forecasts and long-term plans of the unit and its subsidiaries;
  • Performing ad hoc analysis to generate insights and using these to advise the management on ways to improve business performance;
  • Supporting business stakeholders in the preparation of investment plans, business cases and tenders;
  • Liaising with and providing input to the other Finance departments (Group control, Investor Relations, Financial Accounting);
  • Participate to projects within the finance team and within the business unit;
  • Assisting in generating ideas on how to improve financial processes within your scope.
 
You will report to and support the Finance & Controlling Manager.

Profil

Your profile:  

We do not only deliver letters and parcels, but also opportunities. This job is open to all with diverse backgrounds and talents, possessing the following skills:  
 
You combine a proven track record in finance with solid communication- and interpersonal skills. More particularly, the ideal candidate should successfully demonstrate following experience & competences:

  • You hold a Master’s degree in finance and minimum 2 years of relevant experience in financial positions;
  • You have a good knowledge of Dutch, French and English;
  • You have excellent analytical skills and are able to take both the helicopter perspective as well as dive into detailed analysis;
  • You have a strong sense of responsibility and excellent organizational skills, including prioritization of your own tasks;
  • You are enterprising, you take initiative and you are a real problem solver;
  • You are a team player and have good communication and interpersonal skills to communicate with the team, build relationships with stakeholders across the business and the management;
  • Good knowledge of Microsoft Office tools;
  • Knowledge of an ERP is an advantage;

Offre

  • Assurance groupe
  • Voiture d'entreprise
  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Assurance-invalidité
Our offer:  

Like a long-awaited parcel, we want to make you feel welcome and valued. Our offer includes:  

  • Competitive monthly salary 
  • Meal vouchers 
  • Hospitalization-, group- and disability insurances 
  • A phone subscription and company car 
  • 20 days of statutory leave and 7 additional extralegal days off  
  • An end-of-year and performance-based bonus and double holiday pay  
  • Many benefits from more than 100 bpost-partners 

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Gestion financière à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 8 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Gestion financière".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 5100 Dave" et "1040 Etterbeek".