Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   35 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Manager - Allemand et Français - Bruxelles.

Executive Assistant

Executive Assistant

Management Assistant

De € 2.600 à € 2.900 par an

Executive Assistant

De € 2.500 à € 3.500 par mois

Management Assistant

Assistant de direction trilingue

De € 2.800 à € 3.000 par mois

Adjoint Business Director

Management assistant (fr/nl/en)

De € 2.500 à € 3.500 par mois

Administration and Facility Officer

De € 2.700 à € 3.400 par mois

Secrétaire

Jusqu'à € 3.950 par mois

Management Assistant

Operations Officer - BNP

Management Assistant h/f/x

De € 2.500 à € 3.000 par mois

EXECUTIVE ASSISTANT

À partir de € 3.000 par mois
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant (M/F/X) - Law Firm.

Management Assistant

Team Assistant

€ 3.000 par mois

Assistant(e) Exécutif(ve)

Executive Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par mois

Executive assistant

De € 2.800 à € 3.800 par an

Management Assistant

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par mois

Management Assistant

De € 2.800 à € 3.500 par mois

Assistant(e) de Direction

De € 2.700 à € 3.400 par mois

Délégué(e) commercial(e)

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.600 par an

Management Assistant

Office Manager

De € 2.500 à € 3.200 par mois

Executive Assistant

Trier selon : pertinence - Date

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Administrative Assistant (part-time)

  • Belgian Society of Pediatric Heamat
  • Woluwe-Saint-Lambert
Durée indéterminée, Temps partiel

Administrative Assistant (part-time)

Description de la fonction

The Belgian Society of Paediatric Haematology and Oncology (BSPHO) is looking for an enthusiastic, Dutch-speaking professional for a versatile administrative role. This position is part of the expansion of the BSPHO secretariat and involves a mix of administrative, financial, and communication responsibilities. The Administrative Assistant will work closely with the CEO in a dynamic and impactful environment, contributing to improving childhood cancer care in Belgium. Key Responsibilities
  • General administrative support:
    • Managing emails, calls, timesheets, standard templates, etc
    • Scheduling meetings, taking minutes and managing RIZIV accreditation
    • Preparing, formatting, and proofreading documents (reports, presentations, contracts, etc.)
    • Maintaining and organizing digital and physical files
    • Managing BSPHO membership (directory, membership invoices, etc.)
    • Supporting team members with various administrative needs
  • Financial & HR Support:
    • Processing invoices and expense reports
    • Supporting budget tracking and assisting in the preparation of financial reports
    • Assisting with HR documentation
  • Communication tasks:
    • Manage website content and access
    • Create content for BSPHO’s various materials (website, newsletters, social media...) tailored to our members, donors, and the general public
    • Assisting in event planning and logistics

Profil

Profile
  • Native-level Dutch and excellent command of English (French is a plus)
  • Educational background in administration, communications, or a related field
  • Some initial experience in an administration or a communication role
  • Strong proficiency in office tools such as Word, Outlook, Teams, Excel, etc
  • Knowledge of communication tools (web, social media, and newsletter platforms)
  • Strong organisational skills and attention to detail
  • Creativity and independence
  • Team-oriented with good interpersonal skills

Offre

  • Permanent, part-time contract (50% to 80%, depending on the candidate’s profile)
  • Competitive salary based on experience
  • Lunch vouchers
  • Hospitalisation insurance
  • Mobile phone subscription and laptop
  • Extra-legal holidays
  • A flexible teleworking arrangement
  • A monthly teleworking allowance
  • Public transport subscription
  • Opportunity to join a motivated, dynamic team
  • A supportive work environment with the freedom to be creative
  • The opportunity to be part of an association making a real and meaningful impact on childhood cancer care
Lieu de travail
Exigences
Néerlandais, Anglais, Français
Source:
VDAB

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 35 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4710 Lontzen" et "1040 Etterbeek".