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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
- Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
- Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par an
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Schaerbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Scheduling meetings and appointments;
- Taking minutes at meetings;
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.500 par mois
- Keep calendars up to date
- Coordinate and support members through email or on the telephone
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
- Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
- Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussel Customer Care
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Schaerbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Accueillir les clients (téléphone et physique) avec professionnalisme et convivialité.
- Ouvrir les dossiers de réparations dans notre système informatique.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Experience in organizing meetings (numerous);
- Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
- Organize and maintain files, records, and office supplies.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Assist in the planning and organisation of programme activities, events, and meetings.
- Prepare and distribute programme related reports, memos and correspondence.
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Unique Brussels
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Ixelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
Secretarial/AdministrationServices Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with...
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Ixelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
- Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...
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Unique BXL Urban
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Saint-Josse-ten-Noode
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.400 par mois
- Coordonner des événements tels que des campagnes, des ateliers et des conférences sur l'égalité des...
- Gérer les aspects logistiques des événements et voyages, y compris la réservation de lieux,...
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Answering the phone and redirecting calls.
- Welcoming visitors and providing a friendly service.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
- General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
- Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.600 à € 2.800 par an
- Support the team to organise workshops and events,
- Prepare meetings and events material,
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Unique Brussels
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Saint-Josse-ten-Noode
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.300 par mois
- Provide support across different departments as needed.
- Manage paperwork and maintain an organized filing system.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
- Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Welcoming visitors.
- Proactively process mails and requests and organizing agenda.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Prepare and organise meetings in Belgium and abroad, deal with arrangements
- Assist with projects
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
We are looking for an Administrative.Your task as an Administrative assistant :• Keep calendars up to date• Coordinate and support members...