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Experconsult
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Bruxelles
- Durée indéterminée
Experconsult est habilité par le Ministère de la Mobilité à mener des examens de réintégration en cas de déchéance du droit de conduire. L’examen de...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The Travel Assistant works closely with the EU Project Director as well as with the Travel Coordinator and other talents of the PCO team. The Travel...
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Vivaldis
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Etterbeek
- Durée indéterminée
* Vous traitez le courrier au jour le jour afin de garantir un échange de courrier rapide; * Vous recevez, identifiez et tirez les demandes...
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Unique Tournai Office
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Froyennes
- Intérim option contrat fixe
De € 2.000 à € 2.500 par mois
- Getion des appels et des mails
- Réalisation de tâches administratives diverses
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Administratief beheer: dit omvat registratie van alle binnenkomende klantenvragen in een ticketing...
- het abonnementenbeheer. Concreet betekent dit dat u de abonnementen configureert in diverse...
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
RESPONSIBILITIES & TASKS Support K&I Director and Deputy Director for any administrative tasks Travel support: travel booking (flights, trains,...
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Woluwe-Saint-Lambert
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Specific administrative tasks related to the customer administration such as updating and...
- To be the first point of contact providing information and support to customers, setting...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
- Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
- Organize and maintain files, records, and office supplies.
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
- Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Ixelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
- Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
- Preparation of required documentation;
- Communication with members (e.g. participants, cancellations, reserve lists);
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.900 par mois
- Plan and coordinate events and meetings
- Prepare and compile documents for Board and Assembly meetings (session files)
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par an
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Saint-Josse-ten-Noode
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.300 par mois
- Provide support across different departments as needed.
- Manage paperwork and maintain an organized filing system.