-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
Secretarial/AdministrationServices Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with...
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
- Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Answering the phone and redirecting calls.
- Welcoming visitors and providing a friendly service.
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.300 par mois
- Provide support across different departments as needed.
- Manage paperwork and maintain an organized filing system.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
- General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
- Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;
Recueillir des informations et vérification de la factureGestion du téléphone et réclamations Bonne communication avec la direction Collaboration...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
- Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Ensures the daily relationship and follow-up with the external service providers of office;
- Monitoring of the budget and purchases in liaison with the head office accounting departments ;
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.600 à € 2.800 par an
- Support the team to organise workshops and events,
- Prepare meetings and events material,
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Serve as the first point of contact for the company.
- Provide administrative support across the organization.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
Key Responsibilities• First point of personal external contact for the organization to receive and respond to callers and visitors;• Coordinate...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Welcoming visitors.
- Proactively process mails and requests and organizing agenda.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Follow up on updates to customer files
- Manage all mail and emails
-
Unique Charleroi Office
-
Charleroi
- Intérim option contrat fixe
Voici vos tâches en tant qu'assistant de projet ; -Vous êtes 50% du temps au bureau et 50% du temps sur les évenements,-Vous gérez les mails, les...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Prepare and organise meetings in Belgium and abroad, deal with arrangements
- Assist with projects
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
We are looking for an Administrative.Your task as an Administrative assistant :• Keep calendars up to date• Coordinate and support members...
Gestion du courrier (axè sur le transport)Gestion du classement Scanner tous les documentsAnticipation de situations /tâches via certaines périodes...
-
Unique Brussels
-
Schaerbeek
- Durée indéterminée
De € 2.300 à € 3.000 par mois
- Suivi et validation des dossiers de formation en français et en néerlandais pour l'obtention de...
- Assurer le support administratif des experts (étroite collaboration) - Assurer le support helpdesk...