Offres d'emploi Administration - Bruxelles :   212 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

2de lijn klanten support Start up Vastgoed sector

De € 2.700 à € 3.100 par mois

Project Consultant - Administratief Bediende

Administratief Bediende Projecten

  • Vivaldis
  • Neder-over-Heembeek (Bru.)
  • Intérim

Assistent Projectleider

  • Vivaldis
  • Neder-over-Heembeek (Bru.)
  • Intérim

Executive Assistant (DU and EN) Law Firm

Personal Assistant - High level (M/V/X)

Secretaris

Jusqu'à € 3.950 par mois

Administratief Assistent - Brussel - FMCG

Administratieve medewerker

Administratieve Assistent(e)-Oudergem

Customer Service Advisor Leasing

De € 2.500 à € 3.500 par an

Assistent gerant

Management assistant-Energie sector

Office Assistant (M/F/X)

Contracting Specialist

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Customer Service Medewerker

Team Leader

Management Assistant-Retail Sector

Management Assistant & Receptionist

Receptionist / Office Manager (NL/FR)

De € 2.300 à € 3.000 par mois

Executive Assistant - Brussels - Law firm

administrative assistent

De € 3.000 à € 3.500 par an

Project Administrator

Management Support Officer - Tech Company

Administratieve kracht met feeling voor technieken

Service Shop Agent

Receptionist / Office Manager (NL/FR/EN)

De € 2.300 à € 3.000 par mois

Dossierbeheerder Ledenbijdragen

De € 3.000 à € 3.200 par mois

Management assistent

De € 2.800 à € 3.200 par mois

Management Assistant (m/f)

De € 3.500 à € 4.200 par mois
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussel Customer Care

2de lijn klanten support Start up Vastgoed sector

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be

Beschrijving van de hoofdactiviteiten: Bedrijf dat gespecialiseerd is in het automatiseren van eigendomsoverdrachtsprocessen, biedt innovatieve oplossingen om administratieve procedures te vereenvoudigen en de klantervaring in de vastgoedsector te verbeteren.



Waarom bij dit bedrijf werken: Bij dit bedrijf geniet u van een dynamische en stimulerende werkomgeving, met carrièremogelijkheden en voortdurende opleidingen. U maakt deel uit van een bedrijfscultuur die gericht is op innovatie en excellentie, met een significante impact op de verbetering van vastgoedpraktijken.

2de lijn klanten support Start up Vastgoed sector

Description de la fonction

Onze klant is een groeiend bedrijf dat de manier waarop makelaars in contact komen met potentiële huiseigenaren wil transformeren. Met een team van bijna 30 mensen begeleiden ze maandelijks 1 op de 5 vastgoedtransacties in het land. 



Wat je zult doen :




  • Probleem oplossen en kritisch denken: In deze rol los je diverse problemen op binnen de processen die niet meteen duidelijk zijn. Je coördineert met verhuizers, makelaars, leveranciers, netbeheerders en het interne Sales team om tot een oplossing te komen.

  • Klanttevredenheid in gedachten houden: Communicatie is cruciaal. Zorg ervoor dat je continu updates geeft, tijdlijnen naar oplossingen verstrekt en ervoor zorgt dat de klant goed geïnformeerd is.

  • Empathie en commercieel inzicht: Met uitgebreide training word je een expert op verschillende gebieden. Het is belangrijk dat je blijft nadenken over de tevredenheid van de klant en ervoor zorgt dat ze blijven terugkomen naar de diensten van onze klant.

  • Begrip van de doelstellingen van makelaars: Je moet continu een duidelijk begrip ontwikkelen van de doelen, behoeften, verwachtingen en voorkeuren van de vastgoedmakelaars, en dit delen met de rest van het team, met name het Sales team. 

Profil


  • Energy: Werkervaring in een snelle omgeving is een plus, maar niet noodzakelijk. Belangrijker is dat je gemotiveerd en gepassioneerd bent, en dat de klant dat voelt.

  • Diploma : Bachelor of Masterdiploma;

  • Zeer goede kennis Frans, Nederlands en Engels; 

  • Resourceful: Je kunt zelfstandig en pragmatisch denken en beslissingen nemen bij nieuwe problemen.

  • Eager to learn: Feedback zie je als een kans om te verbeteren.

  • Conscientious: Je hebt de juiste flexibiliteit en motivatie om resultaten te behalen.

  • Uitstekende communicatie: Je bent goed in schrijven en kunt jezelf bondig en duidelijk uitdrukken.

  • Oplossingsgericht: Je hebt sterke probleemoplossende vaardigheden en kunt goed schriftelijk communiceren. 

  • Ambitieus: Je wilt deel uitmaken van een snelgroeiende en ambitieuze start-up, met de mogelijkheid om meer verantwoordelijkheden te nemen naarmate het bedrijf groeit.

Offre

  • De € 2.700 à € 3.100 par mois

  • Contract van onbepaalde duur;

  • Aantrekkelijk salarispakket (rond 2700-3000) met maaltijdcheques en nettovergoeding

  • 125€ netto vergoeding/maand

  • Cool offices: De kantoren hebben perks die je zou verwachten in Silicon Valley, zoals een pooltafel, een groot terras in een wintertuin en tal van evenementen.

  • Leren en empowerment: Je zult een impact hebben op de groei en evolutie van het bedrijf, en je netwerk uitbreiden binnen de Belgische startup-scene.

  • Leuke en transparante werkomgeving: Werken met mensen die houden van wat ze doen. Er wordt een TGIF event georganiseerd op de eerste vrijdag van elke maand, met een bedrijfsupdate, een AMA-sessie en een leuke teamactiviteit buiten het kantoor.

Calculer votre temps de trajet
À : Unique Brussel Customer Care | Brussels 1000

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Academic Bachelor Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 212 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".