Onze cliënt is een kleine familie onderneming met verschillende bedrijven in de vastgoedsector, gevestigd in Brussel.
Personal Assistant - High level (M/V/X)
Description de la fonction
Als Personal Assistant zijn je verantwoordelijkheden :
- Ondersteunen van leidinggevenden met dagelijkse administratieve taken ;
- Beheren van agenda's en coördineren van afspraken ;
- Voorbereiden van rapporten en presentaties ;
- Correspondentie beheren, inclusief e-mails en telefoongesprekken ;
- Organiseren van vergaderingen en evenementen ;
- Opbouwen en onderhouden van sterke relaties met klanten en partners ;
- Assisteren bij het opstellen en beheren van budgetten ;
- Zorgen voor een vlotte werking van het kantoor.
Profil
Als Personal Assistant heb je het volgende profiel :
- Een diploma in het secretariaat of gelijkwaardig ;
- Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie ;
- Uitstekende interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden ;
- Sterke organisatorische en multitasking vaardigheden ;
- Goede kennis van MS Office, met name Excel en PowerPoint ;
- Vermogen om discreet en vertrouwelijk te zijn ;
- Een proactieve en oplossingsgerichte houding ;
- Uitstekende beheersing van het Nederlands, een conversationeel niveau Engels en Frans.
Offre
Als Personal Assistant zou je het volgende ontvangen :
- Een zeer mooi salaris in lijn met achtergrond en ervaring, aangevuld met voordelen ;
- De mogelijkheid om nauw met de familie samen te werken en hen te ondersteunen ;
- Een breed, leuk en uitdagend takenpakket.