Offres d'emploi Administration - 3001 Heverlee :   166 jobs

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Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • You are the right hand of the project managers, you follow the internal procedures and update the...
  • You will manage the scanning and copying of official documents;

Etudiant/e administratif/ve

  • Asap Belgium
  • Tubize
  • Job d'étudiant

Assistant(e) de Direction

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.400 par mois
  • Coordonner des événements tels que des campagnes, des ateliers et des conférences sur l'égalité des...
  • Gérer les aspects logistiques des événements et voyages, y compris la réservation de lieux,...

EMPLOYE AU SERVICE FACTURATION

  • Client of Manpower
  • Thines
  • Intérim option contrat fixe
  • Traiter et encoder les factures fournisseur sous différent format : EDI – PDF Papier
  • Gestion des stocks : Concordance arrivage/facture fournisseur BE IC & suivi des litiges prix +...

Employé administratif

  • Unique Braine l'Alleud
  • Nivelles
  • Durée déterminée
  • Traitement et encodage des factures fournisseurs sous différents formats : EDI, PDF, papier.
  • Gestion des stocks : vérification de la concordance entre arrivage et facture fournisseur (BE-IC)...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
Secretarial/AdministrationServices Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
  • The assistant will be the first point of contact for callers and visitors and will be responsible...
  • The successful candidate will also provide general support to the day-to-day running of the office...

Assistant.e Chef.fe de Projet

  • Actief Construct Wallonie Centre
  • Bruxelles
  • Assister les chefs de projet dans leurs tâches quotidiennes;
  • Rédiger et gérer les plannings;

Réceptionniste

  • Unique Brussels
  • Louvain-la-Neuve
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 3.300 par mois
  • Accueillir les visiteurs de manière professionnelle et conviviale.
  • Répondre au téléphone et rediriger les appels efficacement.

Réceptionniste/gestionnaire de dossiers bilingue FR et NL - Carrosserie

  • Unique Brussel Customer Care
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Accueillir les clients (téléphone et physique) avec professionnalisme et convivialité.
  • Ouvrir les dossiers de réparations dans notre système informatique.

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Scheduling meetings and appointments;
  • Taking minutes at meetings;

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par an
• Assurer le suivi et le classement des mails entrants ;• Gérer les agendas des avocats du département et suivi des deadlines ;• Gérer les contacts...

Administrative assistant

  • Robert Half
  • Namur
  • Intérim
  • Vous veillez au règlement des factures d'achats.
  • Vous enregistrez les factures, gérez les notes de frais et assurez le suivi des paiements et des...
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Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Office Manager / Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Executive Assistant to support the Managing Director

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
  • Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...

Junior level assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
  • Organize and maintain files, records, and office supplies.

K&I ADMINISTRATIVE OFFICER FR/ANG

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
RESPONSIBILITIES & TASKS     Support K&I Director and Deputy Director for any administrative tasks Travel support: travel booking (flights, trains,...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Reception – welcoming visitors in a warm and personal manner 
  • First person of contact for incoming phone calls

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Executive Assistant EN

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities.
  • Assist in strategic engagement on key policy files and with policymakers.

Office Manager

  • Unique Braine l'Alleud
  • Waterloo
  • Intérim option contrat fixe
  • Mettre en œuvre les politiques internes en étroite collaboration avec la Direction
  • Apporter un support administratif au Directeur Commercial pour son agenda, ses déplacements, ses...

Assistant(e) de Direction

  • Unique BXL Urban
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.400 par mois
  • Coordonner des événements tels que des campagnes, des ateliers et des conférences sur l'égalité des...
  • Gérer les aspects logistiques des événements et voyages, y compris la réservation de lieux,...

Délégué(e) commercial(e)

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
  • Vous intégrerez une équipe jeune, dynamique et innovante, prête à conquérir de nouveaux marchés.
  • Vous évoluerez au sein d'une entreprise en pleine expansion, reconnue pour ses formations et...

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.500 par mois
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
  • Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
  • Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...
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