Offres d'emploi Administration - 2950 Kapellen (Anv.) :   738 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Assistant

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Je verwelkomt bezoekers en zorgt voor een vriendelijke en professionele ontvangst.
  • Je neemt de telefoon op en schakelt door naar de betrokken collega.

Management Assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Administratieve ondersteuning bieden aan het management team ;
  • Helpen bij de planning en organisatie van vergaderingen ;

Administratief medewerker - Zwijndrecht - M/V/X

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteuning bieden aan de director in diverse taken;
  • Beheer van de algemene administratie van de director;

Vliegende receptionist Brussel 38u week

  • ISS Facility Services
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van externe bezoekers en gasten (tijdens normale werktijden)  
  • Afhandelen van telefoongesprekken (ontvangen en doorverbinden)  

Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Input van gegevens in verschillende softwareprogramma's en deze controleren en verwerken;
  • Uitsturen van prijsaanvragen naar leveranciers en de opvolging ervan;

host

  • Port of Antwerp-Bruges
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Je verzorgt het onthaal in het Havenhuis en in Portopolis of tijdens evenementen. Je bent het...
  • Je geeft rondleidingen in het Havenhuis en in de haven in verschillende talen (Nederlands, Frans,...

(Junior) office manager - Centrum Antwerpen

  • Page Personnel
  • Anvers
Je organiseert evenementen van begin tot eind.Je biedt ondersteuning aan de COO en het directiecomité.Je beheert agenda's en plant afspraken digitaal...

Office Manager

  • Xtra
  • Wijnegem
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée
  • Klantopvolging: Zorgdragen voor een uitstekende klantenservice en het opvolgen van klantbehoeften.
  • Cijfers beheren: Verantwoordelijk voor het beheren van de financiële administratie en rapportages.

Office manager - Bedrijfswagen - Gent

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Het coördineren van administratieve taken ;

Administratief Medewerker (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Verwerken en controleren van financiële documenten en formulieren ;
  • Onderhouden van nauwkeurige en actuele administratieve gegevens ;

Management Assistant

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beheert de agenda van de CEO; 
  • Travel management is een belangrijk deel van je takenpakket;

Office Assistant - Parttime

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
  • Je verwelkomt de bezoekers en staat in voor de telefoons.
  • Je bereidt de events en jobbeurzen voor en verzend hierbij de nodige boeken.

Administratief medewerker

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteuning bieden aan de director ;
  • Verantwoordelijk voor de algemene administratie van de director ;

Administratief Bediende

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
  • Je controleert en verwerkt binnenkomende informatie.
  • Je staat in contact met leveranciers voor het opvragen van prijsaanvragen en offertes.

Administratief bediende

  • Robert Walters Belgium
  • Anvers
  • Intérim
De € 3.000 à € 3.300 par mois
Jouw takenpakket als Administratief bediende:* Je staat in voor de verwerking van verzekeringsaanvragen * Je stelt financiële garantieteksten op aan...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Kapellen (Anv.) (région Anvers & Port d'Anvers)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Team Assistant - 2 dagen Home Office

  • Bright Plus Antwerpen
  • Doel
  • Intérim option contrat fixe
  • Je behartigt inkomende mails, telefonie en brieven. 
  • Je zorgt voor de agendaplanning van de lopende projecten.

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

AML Compliance Medewerker

  • Robert Walters Belgium
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 2.700 à € 3.500 par mois
Jouw takenpakket als AML Compliance Medewerker:* Je beheert het volledige AML-proces voor de klanten van A tot Z* Je verzamelt gegevens van klanten...

Technisch Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.600 à € 3.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Je behandelt inkomende prijsaanvragen van klanten en biedt hen advies.
  • Je maakt nauwkeurige prijscalculaties en werkt offertes uit.

Order Administrator

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Correcte en kwalitatieve afhandeling van alle administratieve orderactiviteiten uit verschillende...
  • Controle van ordergegevens op juistheid en volledigheid;

Administratief Bediende

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Je behandelt het mailverkeer en staat in voor het telefonisch contact.
  • Je volgt de klanten en huurders op, met een klantgerichte aanpak.

Administratief Bediende - Parttime 20u

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Je volgt op de timesheets op en zorgt ervoor dat deze tijdig en correct ingevuld worden.
  • Je zorgt zo voor een juiste facturatie én verloning.

Administratief bediende patiëntenadministratie

  • Universitair Psychiatrisch Centrum KU Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
  • je bent verantwoordelijk voor de administratieve en praktische organisatie van de...
  • je neemt de gezamenlijke permanentie van de lokale onthaaldesk op en verwelkomt patiënten en...

Medewerker directiesecretariaat – marketing, communicatie en onthaal

  • Azuro
  • Zwijndrecht
  • Durée indéterminée
  • Ondersteunen van de CEO op het gebied van administratie en organisatie: planning en organisatie,...
  • Facilitair beheer van de kantoren verzorgen (technisch onderhoud, herstellingen, schoonmaak, ….),...

Sales Administrator

  • Robert Half
  • Malines
  • Intérim
  • Verzorgen van gesproken en geschreven communicatie met onze klanten;
  • Noteren van klantbestellingen en verstrekken van uitleg op commercieel- en productniveau;

Office Manager voltijds of 4/5e bedrijfswagen

  • Bright Plus Geel
  • Zandhoven
  • Durée indéterminée
  • Beheer van klantencontacten, offertes en opvolging van lopende projecten.
  • Meewerken aan marketingcampagnes, inclusief sociale media en communicatie-uitingen.

Office Manager met financiële kennis

  • Robert Half
  • Malines
  • Intérim
  • Administratieve Ondersteuning:
  • Backoffice ondersteuning;

Executive assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Puurs Sint-Amands
  • Het fungeren als aanspreekpunt tussen het management en zowel interne collega's als externe klanten.
  • Het bieden van ondersteuning bij de organisatie van evenementen.

Office Assistant

  • Bright Plus Geel
  • Beerse
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van bezoekers en beheren van de telefoon- en mailbox.
  • Coördineren van facilitaire taken, zoals onderhoudsplanning, bestellingen en het netjes houden van...

Commercieel Binnendienst Medewerker

  • Bright Plus Mechelen
  • Willebroek
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beantwoordt huuraanvragen via telefoon en e-mail, zowel van klanten als interne medewerkers
  • Je analyseert de behoefte van klanten, informeert hen over onze producten en biedt de juiste truck...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Kapellen (Anv.)?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 738 emplois à Kapellen (Anv.) dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".