Offres d'emploi Administration - 1420 Braine-l'Alleud :   186 jobs

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Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Office Manager / Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);

Chauffeur CE

  • Unique Seneffe
  • Boussoit
  • Durée déterminée
  • Livrer des engins de génie civil et de terrassement
  • Fournir au client la machine louée, expliquer son fonctionnement et les précautions d'utilisation 

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Executive Assistant to support the Managing Director

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
  • Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...

Junior level assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
  • Organize and maintain files, records, and office supplies.

K&I ADMINISTRATIVE OFFICER FR/ANG

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
RESPONSIBILITIES & TASKS     Support K&I Director and Deputy Director for any administrative tasks Travel support: travel booking (flights, trains,...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Reception – welcoming visitors in a warm and personal manner 
  • First person of contact for incoming phone calls

Conseiller comptoir location outillage

  • Unique Seneffe
  • Boussoit
  • Durée déterminée
  • Vous accueillez, conseillez et servez des clients (particuliers et professionnels de la...
  • Vous contrôlez la location lors de la récupération du matériel loué

Technico commeercial

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
  • Identifier et prospecter de nouveaux clients dans une clientèle variée.
  • Développer le chiffre d'affaires sur les provinces du Brabant wallon/flamand et Bruxelles.

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Scheduling meetings and appointments;
  • Taking minutes at meetings;

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Executive Assistant EN

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities.
  • Assist in strategic engagement on key policy files and with policymakers.

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.500 par mois
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers
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Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
  • Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
  • Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...

PROJECT DELIVERY OFFICER FR/ANG

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

Employé/e Administratif/ve

  • Asap Belgium
  • Tubize
  • Intérim option contrat fixe
€ 29.640 par an
gestion des tâches administratives courantes: rédaction, classement, suivi des dossiers et des correspondances coordination avec des partenaires ou...

Administrative Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par an
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

Réceptionniste/gestionnaire de dossiers bilingue FR et NL - Carrosserie

  • Unique Brussel Customer Care
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Accueillir les clients (téléphone et physique) avec professionnalisme et convivialité.
  • Ouvrir les dossiers de réparations dans notre système informatique.

Assistant(e) de Direction

  • Unique BXL Urban
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.400 par mois
  • Coordonner des événements tels que des campagnes, des ateliers et des conférences sur l'égalité des...
  • Gérer les aspects logistiques des événements et voyages, y compris la réservation de lieux,...

Réceptionniste automobile après-vente

  • Actief Interim Charleroi
  • Gosselies
  • Accueillir les clients à leur arrivée et les conseiller sur les prestations après-vente (révisions,...
  • Écouter et comprendre les besoins des clients pour orienter les demandes de service vers les...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
Secretarial/AdministrationServices Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
  • Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
  • Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...

Assistant (e) EN - FR

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...

PROJECT DELIVERY OFFICER

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Answering the phone and redirecting calls.
  • Welcoming visitors and providing a friendly service.

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
  • You support the operations team: follow up on project administration like contracts and invoices
  • You are responsible for the facility management (orders for office, maintenance, cleaning team)

ANG/FR Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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