Offres d'emploi Administration - 1341 Céroux-Mousty :   672 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administratief medewerker customer service Demant Belgium

  • Demant
  • Louvain
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Durée déterminée
  • Je beantwoordt samen met een team van 2 collega’s de telefonische en schriftelijke vragen die...
  • Registreren en opvolgen van bestellingen, reparaties en retourzendingen

Vliegende PWA-consulent

  • Actiris
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
À partir de € 2.799,08 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance dentaire
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Travail à domicile
  • Je voert inschrijvingen uit, verspreidt informatie over het PWA-systeem.
  • Je bent verantwoordelijk voor de telefonische permanentie.

Office Manager Sociaal Departement (m/v/x)

  • Federatie van de Belgische Elektriciteits- en Gasbedrijven
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
FEBEG is momenteel op zoek naar een office manager met interesse in de inhoudelijke dossiers voor het Sociaal Departement.•U werkt nauw samen met en...

Administratief medewerker Burgerzaken

  • Gemeente Overijse
  • Overijse
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Je bent een contactpersoon voor burgers bij de behandeling van hun dossier. Je denkt mee en reikt...

Administratief bediende patiëntenadministratie

  • Universitair Psychiatrisch Centrum KU Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
  • je bent verantwoordelijk voor de administratieve en praktische organisatie van de...
  • je neemt de gezamenlijke permanentie van de lokale onthaaldesk op en verwelkomt patiënten en...

Deskundige templatebeheer

  • Vlaams Agentschap voor de Uitbetaling van Toelagen in het kader van het Gezinsbeleid
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Het Agentschap Uitbetaling Groeipakket verzorgt een klantvriendelijk en kwaliteitsvol aanbod, waarin de gezinnen (en in het bijzonder de meest...

2 dossierbeheerders

  • Departement Werk, Economie, Wetenschap, Innovatie en Sociale Economie
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Wil je een actieve rol spelen in het verkleinen van de digitale kloof in Vlaanderen? Wil je bijdragen aan de ondersteuning van ondernemingen die...

Administratief Medewerker Klantendienst - direct contract van bepaalde duur van 20u/week

  • AMP
  • Bruxelles
  • Je beantwoordt de vragen en klachten van de klanten per telefoon of per mail, met betrekking tot de...
  • Je behandelt inkomende en uitgaande oproepen.
    • Je behandelt gemiddeld 50 calls per dag.

Medewerker overheidsopdrachten

  • Familiehulp
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Parking
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je ontwikkelt, beheert en stelt jouw expertise m.b.t. overheidsopdrachten en...
  • Je volgt dossiers in veband met gebouwen en ICT op;

*** Freelance Project Coordinator - Data Centers ***

  • Michael Page
  • Brabant wallon
  • Coordinate with the General Contractor to align project activities.
  • Assist in developing schedules, objectives, and resource forecasting.

Vliegende receptionist Brussel 38u week

  • ISS Facility Services
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van externe bezoekers en gasten (tijdens normale werktijden)  
  • Afhandelen van telefoongesprekken (ontvangen en doorverbinden)  

Administratief medewerker

  • Ser-Tech Group
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • De werkverdeling en planning van onze poetshulpen
  • Je staat in contact met klanten en interne collega’s (werfverantwoordelijken)

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Aarschot

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Medewerk(st)er voor onthaal en administratie in een notariaat

  • Notariskantoor Notadux
  • Grobbendonk
  • Durée indéterminée, Starter
  • onthaal je de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoord je binnenkomende...
  • je controleert dagelijks de wachtruimtes en vergaderzalen om ervoor te zorgen dat alles klaar is...

Medewerk(st)er verantwoordelijk voor onthaal en administratie

  • Notariskantoor Bénédicte Boes en Steven Praet
  • Grimbergen
  • Durée indéterminée
  • onthaal je de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoord je binnenkomende...
  • bied je administratieve ondersteuning aan je collega’s en aan de notarissen:
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Céroux-Mousty (région Wavre)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Medewerker Patrimonium

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Administratief vastgoedbeheer: Je beheert de administratie rond patrimoniumbeheer, zoals uitbestede...
  • Procesoptimalisatie: Je stroomlijnt administratieve processen en zorgt voor nauwkeurige opvolging...

Assistent manager Mortsel

  • Carrefour Belgium NV
  • Anvers
  • Je stelt de klant altijd en overal centraal. Je luistert, informeert en helpt je klant verder.
  • Je zorgt voor correcte prijzen.

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Je bent verantwoordelijk voor het dossierbeheer van jouw klanten van A tot Z;
  • Je zorgt voor de opvolging van de "keuringen" bij jouw klanten (inplannen van de controles,...

Executive Assistant to Director - Science industry - Leuven

  • Page Personnel
  • Louvain
Je bereidt vergaderingen met voor, maakt verslagen en volgt beslissingen en aanbevelingen op in samenwerking met de administratieve directie.Je...

administratief medewerker productbeheer

  • Robert Half
  • Louvain
  • Intérim
  • Je verzamelt stalen van leveranciers
  • Je beheert de gegevens van stalen in het systeem

Project Consultant - Management Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer
  • Meetings organiseren, catering, restaurants boeken …

Record Management Specialist (m/f/x) - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Review, sort, labeling and cataloging files
  • Classify documents in different categories

Project Consultant

  • Bright Plus Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
Ben jij op zoek naar uitdaging en afwisseling? Lijkt een job als Management Assistant jou wel boeiend? Maar ben je ook commercieel ingesteld en is...

Office Manager

  • Incinera Divetran
  • Relegem
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor de coördinatie van het dagelijks gebeuren bij Divetran. Je zorgt dat je collega’s...
  • Je staat in voor onze HR: je staat in voor de payroll, administratie en opvolging wat betreft...

Office Manager

  • Robert Half
  • Louvain
  • Intérim
  • Je staat in voor het onthaal, je ontvang klanten/bezoekers;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon;

Team Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Sint-Stevens-Woluwe
  • Durée indéterminée
  • Je zorgt voor de hele voorbereiding en follow-up van de documenten 
  • Je staat in voor het opstellen en layouten van verschillende rapporten, documenten, PowerPoint...

Office Assistant - International Company - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Office Assistant - Cosmetics - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Office Assistant - Fashion - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Céroux-Mousty?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 672 emplois à Céroux-Mousty dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".