Offres d'emploi Administration »  Employé administratif - Brabant flamand :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administration Coordinator (m/f/x) - Vilvoorde

  • Page Personnel
  • Vilvorde
  • Fournir un soutien administratif quotidien aux planificateurs sur les projets.
  • Collecter les informations nécessaires pour compléter les dossiers et les organiser.

Collaborateur administratif contrôle facture

  • Colruyt Group
  • Hal
  • Durée indéterminée
  • Vous contrôlez quotidiennement les factures entrantes. Les quantités mentionnées sont-elles...
  • Vous vous entretenez régulièrement, par voie écrite ou par téléphone, avec des fournisseurs, la...

Admin Operator Logistc

  • Start People
  • Asse
  • Durée déterminée
  • Gérer le processus de livraison et de restitution des véhicules loués.
  • Assurer la coordination avec les clients pour planifier les livraisons et les récupérations de...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Administratief medewerker Burgerzaken

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
De dienst Burgerzaken staat in voor het bijhouden van elke wijziging in de verblijfstoestand en de persoonlijke gegevens van de inwoners zowel voor de Belgen als de niet-Belgen.
Daarnaast worden attesten, op basis van deze registers, rijbewijzen, verblijfs- en identiteitsdocumenten afgeleverd. Ook een uittreksel strafregister kan je op de dienst bekomen.
Een andere taak is de registratie van de belangrijkste gebeurtenissen in het leven van de inwoners: geboorte, huwelijk, wettelijk samenwonen en overlijden. De akten die de dienst hiervan opmaakt, dienen als basis voor het bevolkingsregister. Verder kan iedereen bij de dienst terecht voor onder andere een uittreksel of afschrift van deze akten, een erkenning, voornaamsverandering of nationaliteitswijziging.
Ook het onthaal van onze nieuwe inwoners en de voorbereiding en de organisatie van de verkiezingen behoren tot het takenpakket van de dienst.
Het team van deskundigen en administratief medewerkers wordt aangestuurd door het diensthoofd Burgerzaken.

Administratief medewerker Burgerzaken

Description de la fonction

  • Je bent een contactpersoon voor burgers bij de behandeling van hun dossier. Je denkt mee en reikt oplossingen/antwoorden aan de burgers binnen het wettelijk toegestaan kader.

Profil

  • Je kan nauwkeurig en efficiënt werken
  •  Samenwerking en zin voor verantwoordelijkheid (binnen de eigen dienst, met andere diensten, externen)
  • Je bent een teamplayer maar kan ook zelfstandig werken. Je bent klantgerichtheid en communicatief (zowel intern als extern)
  • Je bent in staat wetten, reglementen en voorschriften je snel eigen te kunnen maken en juist te interpreteren
  • Je hebt een diploma secundair onderwijs of gelijkwaardig
  •  Je hebt  interesse in burgerzakenmaterie
  •  Je kan initiatief nemen en resultaatsgericht zijn

Offre

  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation pour la famille
  • Parking
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Eco Cheque
  • Formations
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile

Statuut: Een deeltijdse, (minstens 60%) contractuele tewerkstelling van onbepaalde duur. 

Loon:

  • Barema C1-C3. Voor de bepaling van je loon houden we rekening met je werkervaring bij de overheid en relevante beroepservaring uit de privésector of als zelfstandige
  • Maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag.

Vakantie: Minimaal 32 vakantiedagen per jaar voor een voltijdse functie

Voordelen:

  •        Jaarlijkse ecocheques en gemeentelijke geschenkbonnen
  •        Flexibele werkuren met mogelijkheid tot thuiswerken
  •        Gratis hospitalisatieverzekering voor jou en je gezin
  •        Vakantiegeld en eindejaarstoelage
  •        Aanvullend pensioen
  •        Mogelijkheden voor opleidingen
  •        Fietsvergoeding
  •        Volledige terugbetaling openbaar vervoer van en naar het werk
  •        Diverse kortingen en speciale aanbiedingen via PlusPas


De uiterste inschrijvingsdatum voor deze vacature is 20/01/2025

Information pratique

Wat zijn de selectiestappen?

Stap 1: Solliciteer tot en met maandag 20 januari 2025
Stap 2: Neem deel aan een schriftelijk examen op vrijdag 31 januari 2025
Stap 3: Indien je geslaagd bent voor het schriftelijk examen dan zal je worden uitgenodigd voor een mondeling examen dat zal plaatsvinden op vrijdag 7 februari 2025

Noteer zeker bovenstaande data al in je agenda, daar er geen andere selectiemomenten worden voorzien.

Ben je geslaagd voor de selectie, maar eindigde je niet als eerste in de rangschikking? Dan kom je terecht in een wervingsreserve die 2 jaar geldig is (eventueel verlengbaar met 1 jaar). Deze gebruiken we dan voor toekomstige vacatures waarvoor jij in aanmerking zou komen.

Hoe solliciteren?

Solliciteer online via: Afficher le site web

Heb je nog vragen over deze vacature?

Je kan terecht bij de Personeelsdienst via Afficher l'adresse e-mail of Afficher le numéro.

Wij vinden kwaliteiten belangrijker dan afkomst, geslacht, leeftijd, geaardheid, geloof of een handicap. Het zijn jouw pittige talenten die het verschil maken.

Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Employé administratif à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Employé administratif".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1080 Molenbeek-Saint-Jean" et "5000 Namur".