Offres d'emploi Administration :   288 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant

Réceptionnaire Automobile

Commis de salle H/F/X

Employé administratif FR/NL

  • Q jobs
  • Villers-le-Bouillet
  • Intérim

Réceptionnaire Automobile

  • Q jobs
  • Marche-en-Famenne
  • Intérim

Responsable Administratif (H/F/X)

  • Q jobs
  • Villers-le-Bouillet
  • Intérim

Administrative assistant

De € 2.500 à € 3.000 par mois

Assistant Administratif

Conseiller/ère de service automobile

Employé Front Office/ Réception bilingue

Expert procédure (incapacité de travail)

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Assurance dentaire
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile

Management Assistant

Réceptionniste bilingue

À partir de € 33.280 par an

Réceptionniste bilingue FR/NL

Employé administratif et commercial interne

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Fleet Sales Advisor

Secrétaire / Comptable

Mécanicien Moteur H/F

Responsable Admin. & Finance - Secteur Non-Marchand - BXL

Employé administrative et communication

Assistant commercial et administratif

Technicien de maintenance : machine de location

Opérateur process

Nettoyeur 20h/semaine

Assistant.e Administratif.ve

Réceptionnaire automobile (H/F/X) (26/2/2025)

Sales & Operations Assistant

  • Accent
  • Braine-l'Alleud
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant

Réceptionniste Bilingue

Chauffeur·euse permis CE

Réceptionniste automobile (h-f-x)

  • ITZU
  • Namur
  • Intérim
Trier selon : pertinence - Date

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Administratief bediende personeelszaken

  • Glowi
  • Paal
Durée indéterminée, Temps plein

Administratief bediende personeelszaken

Description de la fonction

Glowi – Samen bouwen met passie, authenticiteit en respect Bij Glowi streven we naar excellentie in kwaliteit en service. Onder onze vlag bevinden zich gerenommeerde merken, waaronder Het Poetsbureau - Part of Glowi, Glowi Facilities en Glowi Jobs. Als een groeiende organisatie zijn we op zoek naar een gedreven Administratief Bediende om ons HR-team te versterken en ons succes voort te zetten. Functieomschrijving In de rol van Administratief Bediende Personeelszaken vervul je een cruciale functie binnen ons team. Je ondersteunt verschillende HR-processen en draagt bij aan een vlot verloop van onze dagelijkse operaties. Daarnaast bied je administratieve ondersteuning op het gebied van Learning & Development (L&D). Concreet zullen je taken bestaan uit:
  • Je bent verantwoordelijk voor het in dienst zetten van medewerkers in onze systemen en het opmaken van de benodigde documenten.
  • Je verzorgt het uit dienst zetten van medewerkers in onze systemen en regelt de bijbehorende documentatie.
  • Je behandelt schorsingen, inclusief het opstellen van de vereiste documenten en het bijwerken van de systemen.
  • Je beheert de inkomende en uitgaande post en zorgt ervoor dat belangrijke documenten tijdig worden verwerkt.
  • Je fungeert als eerste aanspreekpunt aan de telefoon en biedt basisinformatie en ondersteuning aan medewerkers.
  • Je maakt eenvoudige aangetekende brieven op en verzendt deze volgens de geldende procedures.
  • Je vult basisattesten correct in en zorgt voor hun tijdige verzending.
  • Je genereert basisrapporten en documenten om te voldoen aan de interne administratieve behoeften.
  • Je voert diverse administratieve taken uit, zoals het beheren van loonbeslagen, coördineren met controleartsen en werken met SharePoint.
  • Je biedt administratieve ondersteuning aan L&D, afhankelijk van de noden binnen het team.

Profil

Profiel Bij Glowi waarderen we:
  • Passie: We zijn enthousiast over ons werk en onze collega’s, en dat stimuleert ons en anderen.
  • Authenticiteit: We bieden een veilige omgeving om jezelf te zijn, met respect voor diversiteit en openheid.
  • Uitblinken: We streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen en laten nooit half werk achter.
  • Waardering: We erkennen en vieren succes en delen in elkaars vreugde.
  • Respect: We behandelen anderen met respect, begrip en houden ons aan afspraken.
Om succesvol te zijn in deze rol, breng je het volgende mee:
  • Ervaring in een administratieve rol en een passie voor administratief werk.
  • Een diploma in een relevante richting.
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
  • Discretie en verantwoordelijkheidsgevoel bij het omgaan met vertrouwelijke informatie.
  • Communicatieve vaardigheden en het vermogen om relaties binnen het team op te bouwen.
  • Interesse in en affiniteit met Learning & Development is een pluspunt.

Offre

Aanbod Als lid van het Glowi-team kun je verwachten:
  • Een uitdagende rol binnen een snelgroeiende organisatie.
  • De gelegenheid om je vaardigheden te ontwikkelen en actief bij te dragen aan onze HR-processen en L&D-initiatieven.
  • Je komt terecht in een jong, dynamisch en financieel gezond bedrijf dat het Great Place to Work label heeft en hoog scoort als Best Workplace.
  • Competitieve arbeidsvoorwaarden en kansen voor persoonlijke groei.
Ben jij de administratieve duizendpoot die ons HR-team zoekt? Solliciteer vandaag en draag bij aan de voortdurende bloei van Glowi. Glowi is een werkgever die gelijke kansen biedt en waarde hecht aan diversiteit in het team.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Néerlandais
Source:
VDAB

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 288 emplois dans la catégorie "Administration", Assistant de gestion / secrétariat, Employé administratif et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "1040 Etterbeek".