-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.600 à € 3.200 par mois
- Keep a fluent communication with project coordinators on the projects’ developments.
- Represent the company's projects’ kick-off meetings when required.
-
Start People
-
Anderlecht
- Intérim option contrat fixe
- Du montage et de la présentation des modèles d’expo dans le magasin.
- Du support logistique et d’assistance lors de la vente.
-
Start People
-
Watermael-Boitsfort
- Job d'étudiant
- Es-tu étudiant (MIN 18 ans) et à la recherche d’argent de poche pendant l'année aussi bien la...
- Le magasin alimentaire de Watermael-Boitsfort recherche des étudiants motivés, dynamiques et...
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
- Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
- Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;
-
Start People
-
Evere
- Intérim option contrat fixe
- Agenda, Mailbox, Expense & Travel Management: Manage schedules, emails, expenses, and travel...
- Travel & Expense Management: Handle travel and expense management for team Head‘s.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
- Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
OBJECTIVES: Assist the Commercial department and assure all is properly coordinated between the different departments and reflected in the...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
- Support the team to organise workshops and events,
- Prepare meetings and events material,
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
- Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
- Support in handling incoming invoices and payments to providers.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Support the sector group manager in management and advocacy activities
- Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
-
AGO Jobs & HR
-
Ixelles
- Intérim
Pour une boulangerie qui va prochainement ouvrir ses portes à Ixelles, nous sommes à la recherche d'un(e) vendeur(se) afin de garantir le service...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
- Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Assist with strategic engagement on key policy files and with policymakers
- Organize meetings, virtual meetings/conference calls, and appointments
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
- Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations
-
Unique Brussels
-
Woluwe-Saint-Pierre
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par mois
- Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This...
- Managing incoming mail and telephone calls;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
- General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
- Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Financial Support: Prepare outgoing invoices, process incoming and outgoing invoices, and manage...
- Administrative Support: Handle general administration and office maintenance, including managing...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée indéterminée
- You are the right hand of the project managers, you follow the internal procedures and update the...
- You will manage the scanning and copying of official documents;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Assist finance and HR in the setup process and welcoming of new employees
- Manage the car fleet
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
- Assist the Manager to deliver virtual, hybrid and face-to-face events from A to Z (design, plan,...
- Support the on-time delivery of virtual, hybrid and face-to-face events;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
- Administering the management of the department's email inquiries and secretarial tasks.
- Processing various documents.
-
Unique Brussels
-
Haeren (Bru.)
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.600 par mois
- Act as back-up for the Executive Assistant to the Director of People (DP).
- Provide secretarial and administrative support to DP staff including recording all...
-
Arcadius
-
Porte de Namur
- Durée indéterminée, Starter
- Document Management: Typing, checking drafts, compiling and indexing documents.
- Project Monitoring: Track progress, ensure key dates are met.
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.000 à € 2.400 par an
TASKSRegistration, Travel & Accommodation – Events• Assist in building the project registration website according to the given instructions i.e.:...
-
Tessenderlo Group NV
-
Ixelles
- Durée indéterminée
Dans le respect des règles d'hygiène, de sécurité, des impératifs règlementaires de production et de la politique du site, vous contribuez au...
-
Kinepolis Group Nv
-
Laeken (Bru.)
Sous la responsabilité des managers, vous êtes le "chef d'orchestre" des agents d'accueil polyvalents, en participant à l'intégration et à la...
-
Farm.be - farmstore.be - färm.coop Scrl
-
Nivelles
FÄRM NIVELLES RECRUTE UN·E EMPLOYÉ·E POLYVALENT·ELe 16 avril 2024 Färm, c'est un réseau de magasins bio qui propose de donner davantage de sens à...
-
Langues Vivantes - Interlingua Sprl
-
Bruxelles
Création de devis individuelsGestion des documents et organisation du séjour linguistiqueInteraction avec nos partenaires internationaux dans le...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.