Offres d'emploi Vente »  Vente »  Support vente & administration - Bruxelles :   7 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Young Graduates Commercial Track (NL/FR)

  • KBC
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Vous aidez les clients se présentant au guichet et ou au téléphone, ainsi que par chat ou par...
  • Avec vous, les clients remarquent vraiment qu'ils passent en premier. Grâce à votre approche axée...

Customer Service Agent

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
Votre rôle en tant que gestionnaire de commandes : * Prise de commandes (tel, mail, courrier) et enregistrement des commandes dans SAP ; * Suivi des...

Sales Assistant Coordinator (M/F/X) - Health sector - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
De € 3.500 à € 4.500 par mois
  • Prospecting/Acquisition: Proactively approach potential customers and generate leads. Maintain...
  • Contract closing and follow-up: Carefully conclude contracts according to established procedures...

Sales Support Coordinator FR-NL | Evere

  • Accent
  • Bruxelles
  • Durée déterminée, Starter
De € 2.800 à € 3.000 par mois
En tant que Sales Support Coordinator, vous ferez partie d'une équipe de vente dynamique. Vous serez l'un des piliers de nos activités de vente à...

T FT Commercial Assistant E/Es

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
OBJECTIVES: Assist the Commercial department and assure all is properly coordinated between the different departments and reflected in the...

Commerciale Interne

  • Start People
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Répondre aux demandes des clients
  • Promouvoir de nouveaux produits auprès des clients

Commercial Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Support the commercial manager with the administrative tasks of the sales (SAP follow up, invoices,...
  • Liaise with the clients and follow up their orders, queries and specific needs ;
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

T FT Commercial Assistant E/Es

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
Our client is an international company active in the energy sector.

T FT Commercial Assistant E/Es

Description de la fonction

OBJECTIVES: 

Assist the Commercial department and assure all is properly coordinated between the different 

departments and reflected in the system. 

 

 

A.DUTIES AND RESPONSIBILITIES: 

 

The commercial assistant will perform the following tasks and activities: 

 

1. Commercial tasks. 95 % 



? Introduce, review and validate the sales and purchase contracts in SAP based on the sales offers 

? Liaise with clients and follow up on their orders, queries and specific needs. 

? Follow up on credit lines 

? Administration and follow-up of customers in the CRM . 

? Introduction and follow up of new clients, address changes, pricing tables, credit lines(factor K) in SAP: 

? Introduction, follow up and closing of the customers‘ orders (pedidos) in SAP 

? Introduction of documentary instructions in SAP 

? Raise and follow up of the necessary price corrections, discounts and volume rebates in SAP 

? Raise pro-forma invoices upon request of the customers and for purposes of documentary credits. 

2. Backup function for administration. 5 % 

? Support in some generic office support (telephone, mails) together with other staff members 

 

B. CONTACTS 

Internal 

? Daily interaction with the commercial staff and participate in all relevant department meetings. 

? Regular coordination with the logistic department with regard to delivery and stock issues that may 

affect the customers. 

? Regular coordination with the administration department in respect of documentary credits and follow-up 

of orders and shipments. 

 

External 

? Liaise with customers and agents. 

? Co-ordination of export sales with the sales and logistic departments in Madrid, San Roque and Bécancour. 

Profil

? Master degree or equivalent through experience.

? Knowledge of English, basic knowledge of Spanish and any other language is a +   SAP system.

? Documentary credits.

? Some understanding of logistic operations.

Offre

  • De € 2.800 à € 3.000 par an
 

An interesting salary adapted to your qualifications and extra legal advantages ;

A position to be filled immediately ;

Possibility to telework ;

A  interim  contract that can be reconducted into a long term contract or directly fixed contract .
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Support vente & administration à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 7 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Support vente & administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "5000 Namur".