Offres d'emploi Vente »  Vente »  Support vente & administration - Brabant wallon :   7 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Sales Assistant trilingue (h-f-x) FR EN NL

  • Robert Half
  • Brabant wallon
  • Intérim
  • vous jouerez un rôle essentiel dans le soutien de notre équipe de vente dans toutes les activités...
  • vous travaillerez en étroite collaboration avec les représentants commerciaux pour aider à...

Sales Administrator

  • Bright Plus Liège
  • Perwez
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous êtes en charge du traitement des appels d'offres dans le cadre des procédures administratives ;
  • Vous enregistrez et suivez les commandes dans le logiciel CPQ ;

Sales Support Administration

  • Unique Mt Saint Guibert
  • Wavre
  • Intérim option contrat fixe
  • Billing & Invoicing: Manage customer billing for services and software, handle intercompany...
  • Master Data Management: Oversee customer and vendor data, time registration, and expense sheets.

Sales Assistant

  • Unique Braine l'Alleud Office
  • Nivelles
  • Durée indéterminée
  • Participer à la prise en charge des appels téléphonique entrant au sein de la société 
  • Traiter les mails de façon efficace afin d’assurer le bon suivi clientèle

Sales Assistant

  • Unique Braine l'Alleud Office
  • Nivelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Gérer les commandes
  • Réceptionner les commandes

Employé Commercial

  • Start People
  • Braine-l'Alleud
  • Durée déterminée
Pour notre partenaire situé à Braine l'Alleud, nous recherchons activement un employé commercial (h/f/x) pour un remplacement de congé maladie de...

Inside Sales

  • Unique Mt Saint Guibert
  • Mont-Saint-Guibert
  • Intérim option contrat fixe
  • Act as the key contact for our customers (B2B) located in Europe.
  • Manage a variety of tasks, ranging from order entry to stock management, quotation, problem...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Mt Saint Guibert

Sales Support Administration

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be
Our client is a renowned company located all over the world and specialized in IT consulting. The position is to be filled in their Wavre office.

Sales Support Administration

Description de la fonction

As a Sales Support Administrator, you will play a crucial role in ensuring the smooth operation of our projects, missions, and support contracts. Your key responsibilities will include:


  • Billing & Invoicing: Manage customer billing for services and software, handle intercompany invoicing, and support product maintenance administration.

  • Master Data Management: Oversee customer and vendor data, time registration, and expense sheets.

  • Contract Administration: Record and manage contracts in SAP, perform conformity checks, and handle the indexation process.

  • Document Management: Organize and maintain contracts, purchase orders, and invoices.

  • Accounting Support: Assist with accounting closing periods and internal billing

  • Subcontracting Support: Manage time registration, Service Entry Sheets, and purchase order registration for subcontracting processes.

  • CV Layouting & General Support: Adapt CVs for customer offers and support database maintenance, while providing general administrative support for the platform and operations department.

Profil

Desired Competencies for Sales Support Administrator:

Experienced Professional: Proven expertise in customer administration within a services company or sales support role.

Detail-Oriented & Organized: Exceptional attention to detail and adept at organizing complex tasks.

Team Player: Strong team collaboration skills and a commitment to supporting teammates and meeting deadlines.

Language Skills: Fluent in French and English, with the ability to read and understand Dutch.

Technical Proficiency: Skilled in MS Office and/or an ERP software, with SAP experience being a plus.



 

Offre

Why Join our client ?

Supportive Environment:Be part of a team that values collaboration and mutual support.

Professional Growth: Enhance your expertise in operations support within a dynamic and growing company.

Our client offers you a fixed contract after a convincing interim period. You will work a day schedule in a 39/37 hour regime generating 12 days of compensatory work. Your salary will be defined on the basis of your skills and experience and will be accompanied by various extra-legal benefits.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Support vente & administration à Brabant wallon?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 7 emplois à Brabant wallon dans la catégorie "Support vente & administration".