Offres d'emploi Vente »  Vente »  Support vente & administration - Brabant wallon :   7 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Sales Assistant trilingue (h-f-x) FR EN NL

  • Robert Half
  • Brabant wallon
  • Intérim
  • vous jouerez un rôle essentiel dans le soutien de notre équipe de vente dans toutes les activités...
  • vous travaillerez en étroite collaboration avec les représentants commerciaux pour aider à...

Sales Administrator

  • Bright Plus Liège
  • Perwez
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous êtes en charge du traitement des appels d'offres dans le cadre des procédures administratives ;
  • Vous enregistrez et suivez les commandes dans le logiciel CPQ ;

Sales Support Administration

  • Unique Mt Saint Guibert
  • Wavre
  • Intérim option contrat fixe
  • Billing & Invoicing: Manage customer billing for services and software, handle intercompany...
  • Master Data Management: Oversee customer and vendor data, time registration, and expense sheets.

Sales Assistant

  • Unique Braine l'Alleud Office
  • Nivelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Gérer les commandes
  • Réceptionner les commandes

Sales Assistant

  • Unique Braine l'Alleud Office
  • Nivelles
  • Durée indéterminée
  • Participer à la prise en charge des appels téléphonique entrant au sein de la société 
  • Traiter les mails de façon efficace afin d’assurer le bon suivi clientèle

Inside Sales

  • Unique Mt Saint Guibert
  • Mont-Saint-Guibert
  • Intérim option contrat fixe
  • Act as the key contact for our customers (B2B) located in Europe.
  • Manage a variety of tasks, ranging from order entry to stock management, quotation, problem...

Employé Commercial

  • Start People
  • Braine-l'Alleud
  • Durée déterminée
Pour notre partenaire situé à Braine l'Alleud, nous recherchons activement un employé commercial (h/f/x) pour un remplacement de congé maladie de...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Mt Saint Guibert

Inside Sales

Intérim option contrat fixe, Temps plein
Encore 7 jours pour postuler
Our client is located in Louvain-la-Neuve.

It is a global leader in high-performance specialty alloy-based materials and process solutions for critical applications in the aerospace, transportation, defense, energy, industrial, medical, and consumer electronics markets.

Inside Sales

Description de la fonction

Responsibilities

 


  • Act as the key contact for our customers (B2B) located in Europe.

  • Manage a variety of tasks, ranging from order entry to stock management, quotation, problem solving, logistics, and to some extent technical help.

  • Ensure the coordination between our customers & our headquarters located in the USA.

  • Ensure the existing business keeps working flawlessly, and help developing future businesses with both existing and new customers.

  • Work closely with the commercial managers to support execution of sales opportunities based on customer feedback and market intelligence.

  • Contribute to durable customer-supplier relationships, and guarantee the highest possible level of customer satisfaction

Profil

Profile

 


  • Master or bachelor degree.

  • At least 2-3 years of experience as Inside Sales Representative in an international environment.

  • English and French written and spoken. Knowledge of German, Italian or Spanish is a plus.

  • Knowledge of MS office (Word, Excel, Outlook).

  • Knowledge of SAP would be a serious asset.

  • Strong focus on customer satisfaction and commercial support.

  • Ability to be multi-task, prioritize & manage time effectively.

  • Structured, organised, solution oriented & highly motivated.

  • Team-player able to work autonomously.

Offre

Our client offers the possibility to work in a growing company within a high-tech sector.

An attractive salary with extra-legal benefits.

The opportunity to become part of a dynamic team and the possibility to develop your skills.

A permanent contract in a challenging international environment.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Support vente & administration à Brabant wallon?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 7 emplois à Brabant wallon dans la catégorie "Support vente & administration".