Offres d'emploi Ressources humaines - Brabant flamand :   5 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Senior HR Business Partner

  • Krinkels
  • Londerzeel
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
Als HR Business Partner werk je samen met een andere HR BP en maak je deel uit van een enthousiast en hecht team dat bestaat uit diverse HR functies:...

Payroll and Compensation Specialist

  • Robert Half
  • Vilvorde - Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Handle general payroll administration tasks (vacation certificates, health insurance certificates,...
  • Use ProTime to manage absences, create new cycles, and generate payroll exports.

HR ADMINISTRATION OFFICER

  • WFS
  • Liège
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
  • Gérer l'administration du personnel, y compris le traitement des mouvements du personnel (entrées,...
  • Rédiger, envoyer et suivre les documents administratifs légaux (contrats, avenants, certificats,...

Payroll Specialist

  • Jefferson Wells
  • Louvain
  • Durée indéterminée, Indépendant, Starter
  • Calculate employee entitlements on gross amounts within the scope of fringe benefits
  • Ensure compliance with current social legislation

HR PAYROLL CONSULTANT OUTSOURCING

  • PARTENA PROFESSIONAL
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
  • Le conseil aux clients en ce qui concerne le payroll et l’administration RH
  • Le suivi de ces processus chez le client
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Payroll Specialist

Durée indéterminée, Indépendant, Starter, Temps partiel
Encore 6 jours pour postuler

Payroll Specialist - Consultant



?? Leuven



#Payroll #Consultant #HR #Leuven #Dutch



Do you have solid experience in payroll? Are you fluent in Dutch and ready to contribute to efficient and accurate payroll processes? This opportunity might be for you!



About the job



Contract: 3/5

Location: Leuven

Start: As soon as possible for a 7-month assignment, with the possibility of extension

Payroll Specialist

Description de la fonction

As a Payroll Consultant, you will play a key role in managing payroll and optimizing HR administrative processes. Your main duties will include the accurate calculation of gross entitlements for fringe benefits, managing working hours, and applying social legislation rigorously.

Tasks:




  • Calculate employee entitlements on gross amounts within the scope of fringe benefits
  • Ensure compliance with current social legislation
  • Manage working hours and absences for payroll
  • Analyze and correct any discrepancies in payroll processes to ensure reliability and propose solutions to address recurring issues
  • Participate in team meetings and communicate progress on payroll projects clearly and concisely
  • Collaborate with other departments to improve processes and ensure consistency in HR data

Profil


  • Proven experience in payroll
  • In-depth knowledge of social legislation
  • Proficiency in payroll and office tools (Excel and Word)
  • Familiar with SAP, Syntegro, and Workday (a plus)
  • Languages: Native-level Dutch (C2), Intermediate French (B2)
  • Ability to communicate clearly and concisely to ensure smooth operations

Offre

A challenging contract and rewarding assignment within a growing hybrid company. Competitive salary based on your skills and experience. This opportunity will allow you to develop your skills and grow within a dynamic team.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Ressources humaines à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 5 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Ressources humaines".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "1060 Saint-Gilles".