Helan, helemaal welzijn.
Als welzijnsgroep bieden we onze klanten niet alleen een efficiënt ziekenfonds, maar ook een betaalbare tand- en hospitalisatieverzekering, kinderopvang, thuiszorg, huishoudhulp, vakantiekampen en een gezondheidsshop. Ons geheime wapen? Onze gedreven medewerkers. En we durven hier met z’n allen weleens een tikkeltje anders zijn.
Ben jij een babbelgat, dan is dat bij ons een compliment. Want als zorgkundige maakt dat babbeltje net het verschil in het contact met onze klanten. Ben je een speelvogel, dan ben je voor ons de geknipte jeugdmonitor of kinderbegeleider. Eerder een dwarsligger? Dan zijn we alvast benieuwd naar jouw vernieuwende ideeën.
Je talenten ontplooien en gebruiken om je collega’s en onze klanten vooruit te helpen, dat is wat je bij Helan volop kan doen. En zijn we content, dan zeggen we dat hier ook luidop. Respectvolle maar ongezouten communicatie, met ruimte voor een vleugje humor: dat is tenslotte helemaal Helan.
Ben jij de enthousiaste teamleader, marketeer, IT-er, klantenbeheerder, zorgkundige, huishoudhulp, begeleider in de kinderopvang, … die we zoeken? Welke job je ook uitoefent, bij ons maak je een verschil in iemands leven. Dat is onze bredere kijk op werk.
Ontdek onze vacatures op Afficher le site webwww.helanjobs.be.
Ben jij klaar om de motor te worden achter innovatie en verbetering binnen onze eerste lijn organisatie?Heb je een diepgaande kennis en passie voor het stroomlijnen en optimaliseren van remote klantinteracties? Kun jij strategisch meedenken én tegelijkertijd operationeel bijdragen?
Dan is deze rol jou op het lijf geschreven!
Bij Helan zoeken we een gedreven
Expert Klantenservice & Sales in het Service Center die onze eerstelijns dienstverlening holistisch benadert en duurzame impact maakt. Samen met jou bouwen we aan een moeiteloze klantbeleving én een toekomstbestendig Service Center.
Dit maakt je job zo waardevol:Als Expert Klantenservice & Sales binnen het Service Center heb jij een End-2-End functie die een helicopterview op de werking van het Service Center combineert met een diepgaand inzicht in de interne dynamieken en processen.
Je bent het aanspreekpunt voor operationele vragen die kanaal-, domein- of teamoverschrijdend zijn. Met jouw brede expertise identificeer je quick wins & verbeteropportuniteiten, leid je verbeterinitiatieven, en ontwikkel je duurzame actieplannen die een directe impact hebben op onze klanten, medewerkers en groeistrategie.
Daarnaast vertaal je vlot operationele Serivce Center kaders of processen naar duidelijke werkafspraken waarmee onze Klantenadviseurs effectief en efficient aan de slag kunnen.
Als Expert Klantenservice & Sales laat je je 1ste lijn ambassadeur stem horen in multidisciplinaire projecten en fungeer je vaak als aanspreekpunt voor het project team en de 1ste lijns organisatie.
Kortom, jij maakt het verschil door jouw holistische en resultaatgerichte aanpak, klantgerichte & commerciele mindset en verbindende kracht.
Hier zet jij graag je tanden in:Heb jij een diepgaande kennis van Service Center-processen en ben je klaar om het verschil te maken? In deze rol neem je het voortouw in verbeter- en transformatieprojecten die onze klantenservice naar een hoger niveau tillen.
- Inzicht en ondersteuning bieden: Je bent hét aanspreekpunt voor vragen over operationele processen, tools, procedures en werkinstructies binnen het Service Center.
- Documenteren en verankeren: Je zorgt ervoor dat E2E-processen en tactische kaders worden vertaald naar duidelijke werkinstructies voor 1ste lijn medewerkers, inclusief versiebeheer en duurzame implementatie.
- Processen optimaliseren / innoveren: Je analyseert bestaande processen, identificeert quick wins en ontwikkelt duurzame verbeteringen met een focus op klantgemak, snelheid en efficiëntie. Dit kan je door je diepgaande business en innoverende inzichten.
- Servicegericht commercieel inzicht: Je detecteert commerciële opportuniteiten binnen de dienstverlening en vertaalt deze naar concrete acties.
- Stakeholders verbinden: Je bouwt bruggen tussen het Service Center en interne stakeholders en houdt hierbij steeds de holistische werking in het oog.
- Projecten leiden: Je neemt de leiding over verbeterinitiatieven en vertegenwoordigt vaak het Service Center in multidisciplinaire projecten en overleggen
- Regelgeving volgen: Je blijft op de hoogte van nieuwe regelgeving en interne kaders en vertaalt deze door naar bestaande procedures en werkinstructies.
Dit ben jij helemaal:Ben jij resultaatgericht en haal je energie uit structurele verbeteringen in een 1ste lijn klantencontact context? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe Expert Klantenservice & Sales voor het Service Center.
- Je hebt een masterdiploma en uitgebreide ervaring in operations, processen en tools in een eerstelijns omgeving.
- Je hebt een holistische kijk op klantcontactprocessen en begrijpt de wisselwerking tussen business, IT en operationele uitvoering.
- Je bent stressbestendig, besluitvaardig en resultaatgericht.
- Je denkt klantgericht en hebt een scherp oog voor hoe commerciële kansen en verbetertrajecten bijdragen aan een optimale klantenservice.
- Je bent analytisch sterk en haalt energie uit het ontwikkelen van structurele verbeteringen.
- Je communiceert vlot, presenteert overtuigend en bouwt bruggen tussen verschillende stakeholders.
- Je kunt zelfstandig werken, neemt verantwoordelijkheid en staat stevig in je schoenen.
Dit willen we graag weten van jou ...Helan heeft een bredere kijk op welzijn. Want je goed voelen zit in kleine en grote dingen, fysiek én mentaal. Wat is jouw ultieme welzijnsmomentje? Laat het ons weten in je sollicitatie. We zijn benieuwd om jou beter te leren kennen!?
#helemaalwelzijn