Offres d'emploi Marketing & communication »  Marketing »  Marketing événementiel - Bruxelles :   13 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Events & Digital Marketing Officer - Entertainment - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 3.150 à € 3.850 par an
  • Manage and maintain the ticketing system to ensure a smooth ticket sales (sale launches and...
  • Develop, implement and optimize digital marketing strategies to ensure online presence and to...

Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
The Customer Care unit is currently recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator, part of the PCO (Professional Congress...

Assistant Event (h/f)

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
  • In charge of events registration, including confirmation messages, invoices, follow-up on payments...
  • Permanent contacts with the event delegates – “customer experience”

Event Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
For an internationally renowned client in digital marketing and communications, we are looking for an event assistant for several projects. The Event...

Event Coordinator - English

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
  • Assist the Manager to deliver virtual, hybrid and face-to-face events from A to Z (design, plan,...
  • Support the on-time delivery of virtual, hybrid and face-to-face events;

Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
€ 2.300 par mois
  • Coordinate registrations for several events and congresses
  • Coordinate all travel bookings upon client’s request (hotel/airport transfer)

Stage d'agent commercial & coordinateur événementiel

  • Flashletters Sprl
  • Anderlecht
Vous travaillerez en étroite collaboration avec les fondateurs de l'entreprise. Le travail à réaliser est très varié:- Rédaction de devis (+ assurer...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Marketing événementiel - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Promo Boys

  • Eventoom Agency - Eventoom bv
  • Bruxelles
Promo BoysOffre d'Emploi Promo Boys : Débutant & ProfessionnelCatégorie:Promo BoysTu souhaites travailler quelques heures semaines et/ou weekend où...

Steward Débutant & Professionnel

  • Eventoom Agency - Eventoom bv
  • Bruxelles
Tu souhaites travailler quelques heures semaines et/ou weekend où un full Time, selon tes disponibilités ?Avec Eventoom les deux sont possibles selon...

Hotesse

  • Eventoom Agency - Eventoom bv
  • Bruxelles
Tu souhaites travailler quelques heures semaines et/ou weekend où un full Time, selon tes disponibilités ?Avec Eventoom les deux sont possibles selon...

production

  • Kunstenfestivaldesarts
  • Bruxelles
Au sein de l'équipe de production :* Tu participes aux réunions d'équipe et de production* Tu mets à jour le planning général du festival (logiciel...

production

  • Kunstenfestivaldesarts
  • Bruxelles
* Tu participes aux réunions d'équipe et de production* Tu mets à jour le planning général du festival (logiciel de planning Yesplan)* Tu prépares...

Un.e Chef De Projet Evenementiel

  • Pink Communication SRL
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée indéterminée
Active notamment dans le secteur événementiel à Bruxelles et en Wallonie, Pink organise des événements très variés, tout en étant spécialisé dans...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Event Customer Care Coordinator

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be

The company  is an independently owned company with headquarters in Geneva, Switzerland and a global presence.



Our +2,500 professionals in 60 offices and 31 countries work with clients across Europe, the Americas, Asia-Pacific, India, the Middle East and Africa.



Our business is founded on the human insight: When people come together magic happens.



 

Event Customer Care Coordinator

Description de la fonction

The Customer Care unit is currently recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator, part of the PCO (Professional Congress Organiser).



The tasks of this position include, but are not limited to the following:



 Registration, Travel & Finance – Events



 Coordinate registrations for several events and congresses



Coordinate all travel bookings upon client’s request (hotel/airport transfer)

Participate at the event’s delegate communications (hotel booking and practical information)

Creation of rooming lists as well as follow-up closely with hotel suppliers:

Responsible for registration & travel archiving (GDPR compliant)

On-site registration support

Coordinate invoicing of delegates and follow up with the accounting department for payment reconciliation

Provide financial reports for travel & accommodation on a regular basis

Follow up with invoicing & reporting with the travel agencies

 



Project Management Assistance



 



Assist the Manager on delivering projects & events, speakers and programme management

Provide support the on-time delivery of online or F2F congresses and conferences

Understand and coordinate virtual event platforms, web conferences and live streams

Advocate a high level of service attitude and professionalism, which includes industry knowledge and understanding

Respect timelines and critical dates and related action items

Manage a specific part of a project (e. g.: hotel, registration, sponsorship, exhibition, abstract, etc.), or an entire project

Work without constant intervention from the Customer Care Manager (manage one-self) & prioritise tasks and projects

Assist with all source project-related third-party suppliers appropriately and effectively, in line with  procurement guidelines

Ensure operational excellence and be 'Quality Obsessive'



Membership Management Assistance



Be in charge of own projects with regards to Membership Management

Import new records, keep track of new/renewed Members in the membership portal

Set up new membership portals for new clients in the membership portal

Create, update, follow up on invoices in the membership portal

Assist the members in case of any questions/updates

Import new records, keep track of new/updated CEU’s in the membership portal

Set-up, send out of all communication in the membership portal



Abstract and Speaker Management    



Coordinate speaker and abstract management for several events & congresses and conferences 

Build abstract submission platforms according to the client’s needs and follow up on reviewing and selection processes 

Create and plan speaker communications 

Oversee communication, such as email and social media interactions, with potential speakers. 

Ensure a smooth collaboration between conference secretariat and speakers, providing and collecting all necessary information/deliverables 

Facilitate creation of conference programme by coordinating and centralising speaker and abstract management information to client, account manager, project manager and/or programme manager 

Onsite speaker management 

Post-event evaluation and follow-up with all stakeholders 

 



Communication



Articulate and revise all communication linked to the event (i.e.: participant confirmation, etc.)

Build the registration website according to the given instructions (i.e.: content)





 

Profil



You are a great match if:



 




  • You are eligible to work in the EU

  • You hold a Bachelor or Master’s degree in Business Management, including but not limited to Event, Hospitality, Tourism Management and Corporate communication or other relevant studies

  • You have a minimum of two years’ experience in similar function or relevant industry

  • Your English verbal and written communication skills are excellent; any additional European languages will be a plus 

  • You are assertive, proactive, and client-centric

  • You have an eye for detail and are problem-solving minded

  • You are flexible, agile and committed especially in busy periods

  • You are allowed to travel abroad

Offre

  • De € 2.300 à € 2.400 par an

You will work in a young, dynamic, international company in the field of communication

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Marketing événementiel à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 13 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Marketing événementiel".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1160 Auderghem".