-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par an
- Manage the Agenda of the Executive Director and support her in the follow up of meetings
- Manage the organization of workshops, meetings and events
-
Actief Interim Nivelles
-
Waterloo
Nous recherchons urgemment une téléphoniste trilingue (français/anglais/néerlandais) pour deux sites proches d'un de l'autre. Notre client est une...
-
Start People
-
Bruxelles
- Durée déterminée
- Modifier et mettre à jour les bases de données fournisseurs dans Excel.
- Utiliser les fonctions Excel, telles que les filtres, pour trier et analyser les données.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
- Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
- Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- Prepare and organise meetings in Belgium and abroad, deal with arrangements
- Assist with projects
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
- Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par an
- You manage phone calls, emails and the agenda related to the meetings organised by the association...
- You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Het beantwoorden van de telefoon van 9:00 tot 15:00 - met een lunchpauze van 30 tot 45 minuten;
- Openen en sorteren van papieren enveloppen;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- Reception – welcoming visitors in a warm and personal manner
- First person of contact for incoming phone calls
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par mois
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
-
Unique Brussels
-
Haeren (Bru.)
- Durée déterminée
De € 3.200 à € 3.400 par mois
- Provide secretarial and administrative support including agenda management, filing, filtering...
- Follow up pro-actively on correspondence, outstanding replies and actions resulting from meetings.
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
- Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
- Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Receiving, sorting and distributing incoming mail.
- Receiving and processing electronic mail.
-
Actief Interim Wavre
-
Grez-Doiceau
- Intérim
Pour une société de location de tapis située à Grez-Doiceau, nous recherchons un.e chauffeur/livreur(se) pour travailler idéalement le jeudi et...
-
Start People
-
Ixelles
- Durée déterminée
- Vous êtes chaque jour en charge de l'accueil par téléphone des clients de l'agence
- Vous gérez activement les polices (production et sinistres) et êtes capable de répondre aux...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
General responsibilities:Reporting to the Administration Manager, the Office Manager’s main responsibility will be to organise and coordinate office...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Key responsibilities
- Providing administrative support to consultants
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
- Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
JOB OBJECTIVETo provide assistance to the Executive Director in the execution of her function through preparation of meetings, maintaining calendar,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Durée indéterminée
- Piloter et coordonner avec anticipation les agendas.
- Organiser les déplacements
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.200 à € 2.500 par mois
- Keep calendars up to date
- Coordinate and support members through email or on the telephone
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
- Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
- Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
- Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.